Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 25, 2009

Bila Diri Disayangi


Disebabkan terpengaruh dengan rakan sekelas aku, budak-budak lelaki yang belum cukup matang dekat belakang seat aku, aku dah mula melekat dengan lagu Ukays yang depa dok nyanyi tiap tiap hari. Siap ada lirik lagi tu dekat meja depa. Ha ha, aku yang dah lali dengar diaorg nyanyi pun join sekaki, peh mak aku pun tak dengar sangat lagu lagu macam tu. Bila dah dengar diaorg nyanyi aku pun dah mula nynyi lagu tu sampai dekat rumah ibu naik jemu dengar aku nynyi lagu tu hua hua. Tulah Zaki, siapa suruh kau start nyanyi, kau dah beri kesan kat aku kau tahuuuuuu tak! Anyway apa salahnya dengar lagu karat macam tu kan, bukan selalu hi hi.

Cuti sekolah ni aku rasa macam tak cuti sekolah je, list homework aku ni pun macam tak terbuat je aku rasa. Hoish.

1. Cerpen brtemakan 'terima kasih cikgu' lebih drpd 1000 pth prkataan. Tulis pkai tgn, ye.
2. Module physics, dh mcm stu buku dh.
3. Chemistry, siapkan dua helai latihan. Fuh,
4. Addmaths, workbook kena siapkan semua chapter 1. Jam otak aku lepas ni.
5. English Literature, The Pearl.
6. Sejarah, macam biasalah ; nota.
7. Akaun, latihan buku teks. Yg ni pun sbjek yg aku tk brp nk ok.
8. Siapkn list nama utk klb Multimedia, kerja setiausaha lah kan. DEM. list nama pulak tertinggal.

Ok, tinggal enam hari saja lagi. Enam hari, ya. Sekejap je tu, thirah.
Tapi apa pun aku brsyukur ke hdrat ilahi tk dpt kerja skolah Keusahawanan, terima kasih Cik Yeo aku amt mnyayangimu, inilah kali pertama dlm hidup Cik Yeo tk bg krja sekolah yg melampau-lampau. Excited nak raya kot,

Cerita pasal harini, aku rasa biasa-biasa je kot. Tapi dua tiga hari ni aku cpt marah, kenapa heh? Nak kata period, belum masanya lagi. Otak aku pun dah penat dengar ibu marah-marah tak tentu pasal. Baru tertidur sekejap tak sampai dua minit setengah, dah kena jerit. -__-'

Ni yang nak layan lagu Ukays-Bila Diri Disayangi ni, jom.




1 comment:

Anonymous said...

hahaha.
bila kusedari diri disayangi
langkah kaki ini semakin berani..

acecehhh. da layan lagu2 jiwang da.
boleh join aku dah nih.
n bkn cerpen tu boleh taip komputer ke??????