Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 24, 2008

Untuk Harini Ya,

Oh harini aku bosan lagi. Semalam baru keluar ke Sunway dengan Ziha and Eila haha pergi tengok cerita histeria, betul ckp wil tengok Yes Man dulu lagi best ahaha. Gila babi betul dalam cinema menjerit tak hingat aku -__-' Eila lagi best ayat dia ! Hahaha tapi best juga lama sudah tak hangout. Tapi tu semua semalam.

Harini?

Aku bangun pun dah tengah hari, malam ni ada tusyen aku rasa dah lama gila aku tak pergi tusyen kot -_- ergh rasa malas gila pun ada hmph, homework dah bertambah. Seems like I am the only one who thinks about the account groupwork, well Zatil sekali tapi dia semacam busy je punya banyak alasan yang dia bagi. Nampaknya aku jugak lah yang kena buat ye tak? Hm, mampus lah aku buat simple pun tak apa kan? Janji siap kerjanya kalau tak free free lah nanti kena bebel sama Pn Rusimah tuu ahaa aku tk snggup.

Petang ni rasa macam nak keluar je, bukan apa tapi nak warm up dgn camera tu haha asik terperap kat rumah pun tak best jugak. Tapi tengoklah dulu mana tahu tiba tiba aku rasa malas pulak ke, sumpah bosan penuh dengan budak budak jeeeee. :S Yang sebaya aku semua mana seh? Takbest betul.

Aku rasa aku nak buat to-do list aku untuk malam ni ha ha, dah malam baru nak buat. Malam malam baru fresh sikit nak buat kerja, ye tak? Bagi aku lah. Lepas pergi tusyen konfem aku melantak, lepas tu aku ingt nak siapkan kerja akaun groupwork tu dah habis takda pening kepala aku sgt, ehh tapi malam ni ada movie kat tv, so aku tgk movie dulu haha. Lepas tu baru buat kerja. Selesai kerja akaun tu masuk bilik terus! Baca buku cerita lepas tu tiduuuuur kroohhh. Nak buat benda lain takbest, tidur ada faedah lagi kot? Hm 31 Disember dah dekat, boleh skip tak tarikh tu? Aku dah tak larat,


Ini dah kali kedua kot aku letak gambar Hayley Williams ah aku minat sangat dia ni! Yu rok


1 comment:

Z said...

eila mmg 'pantat' jgk klua hahaha