Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 25, 2008

Pagi Buta

Setiap malam dulu aku mesti ada agenda sebelum tidur, memang best. Haha jangan fikir lain ok, tapi malam ni aku betul-betul tak tau nak buat apa seh. Dah berulang kali kot aku baca buku Under 18 tu dah naik bosan pulak, komik Rapsodi 18 pun tak start baca lagi. -_- Ah nantilah aku baca, tak ada mood untuk komik sekarang ni. Onlain Yahoo Messenger tapi aku letak sign 'busy' kalau ada orang buzz aku layankan aja hee. Tapi sampai sekarang tak ada pun yg sedar aku onlain kot, tak apa aku tak kisah sangat pasal tu.

*Eh tiba tiba payie buzz, wau ! pjg umur chatter ni

Malam ni aku tak boleh tidur lah, dah try lelapkan mata still tak boleh jugak segar lagi mata ni. Aku nak buat apa heh? Doa tidur pun sudah, baca buku ntuk mengantukkan diri pun tak jalan jugak, layan lagu tak lelap lagi hah. Nak buat apa? Bilang sama aku kawan, aku maybe tak tidur kot malam ni. Hehehe macam mana lah aku esok ye macam zombi kot dahlah nak jumpa kawan nanti apa lah jadi ngan muka aku yg tk cukup tidur ni. Tengok jelah nanti.

Esok aku jumpa wawa dengan ijat yay yay ! Hepi sungguh ni tak terkira, serius dah lama tak jumpa diaorg tu, time kat sekolah lama diaorg lah geng rpt aku selain Alin yg sentiasa tk boleh duduk diam and sentiasa berpindah dr satu geng ke geng yg lain. No offence! Aku rindu kauorg, geng rpt aku dolu dolu,

Aku dah tak tahu nak tulis apa, banyak lagi dalam otak aku sebenarnya tapi cukup lah pendek ni je. Aku akan post entri strusnya kalau aku dapat berjaga sampai pukul 5 pagi ni haha.

No comments: