Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 31, 2008

Tiga Satu Dua Belas Kosong Lapan

Harini 31 Disember, and aku hepi hihi. Ziha Dahiyah aku hepi ni! Haha i miss you guys, tho. ;(
Ya, jujur aku cakap aku hepi dengan kau, Shidi muahaha tapi lain kali jgn suka simpan dalam, story lah selalu ya! Ily, kita dah dua tahun tau.


Sepatutnya sekarang ni aku kena siapkan slide untuk akaun, baru 30% siap. Tulah masalah aku, bukak laptop wajib bukak internet. Kerja tak jalan jugak, takpe esok aku try lagi kena paksa diri ni balik hostel lagi berapa hari je ni. My life as a seventeen year old student will begin tomorrow. Oh ya, selamat tahun baru semua! Azam baru kau orang apa tahun 2009 ni? Aku tak fikir lagi apa azam aku, malam nanti aku mula berfikir lah ya. SPM pun tengah tunggu aku tu sabar ya sayang nanti aku datang, ehe. Pukul 6.30 petang ni aku dgn ibu dgn adk adk pergi airport jemput ayah, so sekarang aku sepatutnya dah kena bersiap. Maklumlah aku ni kalau bersiap memang lama, entah apa yang aku rasa tak kena dgn muka aku ni, baju bukan style mana pun haha. Kalau dekat sekolah nak pergi dewan makan pun aku lah selalunya antara org paling lambat keluar dorm, nsib baik aku ada kwn yg penyabar. Kalau tak selipar dah kena baling tepat kot kat muka ni. Hm, mmndangkan ayah sampai rumah malam ni, ibu bukan main kemas lagi bilik dia dgn ruang tamu decorate sana sini, dia rindu sama boifren tua dia tuu ha. Aku rasa dalam pukul empat pagi tadi dia masuk bilik aku kot ambik langsir ke apa yg patut. Sebab aku tengah mamai time tu, aku buat dek je masa ibu tanya 'Eh langsir kuning tu mana, thirah?' Aku tidur balik. Krohhh.

Ok, I better go and get ready, ibu dah excited nak drive tu. Toodles!

*Kelas Bahasa Arab harini
I love my Afdal Sadiqah(s) <33
Hahahahahahhaa Dahiyah ok ke ni pandai pandai aku je
BYE!

2 comments:

Dahiyah A said...

hahaha :D
uhibu afdal sadiqati means i love my best friends
Close babe close!
Uhibuki aidan :D (i love u tooo!)

Z said...

Ana majnun. Haha boleh tak aku tuka 'anti' tu sukahati je kn! wtv u say dahiyah aku ikut! hahaha utt imy too:) internet mslh 2 hari terseksa aku xdpt bca blog kau dan dahiyah