Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 28, 2008

Selamat Tahun Baru bagi semua Muslim di Malaysia :D *ehek baiknya ayat

Korang dah baca doa akhir dan awal tahun belum?


Hm, dua tiga hari ni aku taktau nak update pasal apa. Well, right now I'm counting the days before ayah arrived Malaysia. Ayah aku balik 31 hb ni wau tak sbrnya ahahaha. But dia stay rumah sekejap je sbb 8 hb bulan depan dah kena balik sana balik, banyak lagi kerja katanya. Hm what to do bisnes dia pun tak stabil lagi.

Okay, aku dah kena start packing sikit sikit kot from today, maklumlah banyak barang kan nak kena bawak balik. Er, aku rasa banyak gila kot, aku bab bab packing ni tak berapa beragak, semua aku nak masukkan dalam bag. Semuanya aku rasa perlu bawak balik asrama. Haha last last berhabuk je kot kat sana and kena pulak bawak balik rumah sebab tak pakai pun. Tulah dia kalau boleh satu bilik tu aku packing bawak balik sana nasib baik ruang loker tu kecik je,
Tahun depan aku form five wah gumbiranyaaaa aku. Kita senior kita senior babehhh. Tapi bila fikir balik nak lepaskan diri from SPM tu payah sikit lah, tension aku ergh. Tapi tak apa, lepas tu kita dah free kan? Except siapa yang masuk PLKN muahaha, jangan aku kena sudah. :S
Tulis pasal PLKN ni aku rasa geram tiba-tiba. Iklan dia nak promote orang spy rasa rela pergi PLKN. Ada lah kot yang rela tapi ramai jugak yang taknak pergi kan, jangan tipu jangan tipu. Dahlah tiga bulan, tapi kawan aku kata tak ada org yg pergi plkn tu ckp plkn takbest so far. Hm, baguslah tu, blh motivate diri aku yang pemalas ni aku tak pernah suka camping haha.
Bosan cakap pasal PLKN ni, i'll stop tapi yang penting aku tak sabar nak habis form five yahuu!

Nanti aku sambung lagi, kemalasan melanda. :O

No comments: