Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 03, 2008

Tag #1

Senaraikan 8 perkara rawak tentang anda kemudian tag 8 orang.

1. Haaa emm. Aku suka bercakap, bila mood aku happy aku akan bercakap tanpa henti tapi aku pemalu juga. (?) Aku pemalu bila aku baru kenal lagi dengan orang tu so harapanlah kalau nak tengok aku gilagila dengan orang yang aku baru kenal, tapi bukan bermakna aku sombong tau! Lagi banyak masalah lagi aku gila kot dengan member tapi hnya sstngah org yang peka je yg akan perasaan bila aku berubah menggila. Tapi ada masa aku akan senyap macam orang bisu, aku lebih selesa melihat org org sekeliling.

2. Aku sama jugak macam Ziha, aku suka makan! SepSep! Mungkin kau tak tau kot tapi aku sama je macam kau haha orang first duduk kat meja makan, orang last yang bergerak ke sinki. Tapi biasanya kalau dekat tempat orang aku lebih suka diet, haha. Eh bukan, aku tak suka makan banyak macam aku makan dekat rumah sopan lah sikit kan *aku makan macam hape sikit. Aku pelik kenapa aku makan banyak(berpinggan lah jugak) bila aku ada dekat rumah Nazlin time stayback untuk pergi Koko. Maybe sebab mak-nya Nazlin yang akan menambah nasi bila aku dah nak habis 't-rex tambah lah lagi, mkn skit sgt' Haha sangat comel mak dia panggil aku t-rex. Kool sungguh, ok dah enaff.

3. Aku orang paling lambat bangun dalam rumah ni. Lambat. Gila. Entahlah bila cuti je aku mula lupa diri. Katil dah menjadi sebahagian hidup aku sekarang. Bukan sekarang je, selama-lamanya kot? Hidup aku dengan katil je bila aku balik rumah dari hostel hua hua.

4. Aku ada tiga orang adik, tiga tiga susah nak jaga. Semua perempuan tapi kadang kadang berubah macam lelaki perangai masing masing. Ganas tak hingat, takpe aku syg diaorg jugak. Hasrat mak aku nak anak lelaki boleh ckp tercapai sikit sikit kot, dapat perangai macam lelaki pun boleh jadi lah kan haha.

5. Aku suka benda benda rock dan cool, tapi hati aku tak se-rock yang kauorang sangka.

6. Orang cakap muka aku muka ketat. Betul eh? Betul kot. Tapi aku tak ketat pun sebenarnya muka aku memang macam tu kejadian tuhan lah bro. Orang yang belum kenal aku lagi mesti cakap aku sombong, well mostly lah tapi aku sebenarnya OK! Muka je ketat tapi ok! Haha muka neutral aku memang macam gitu, contoh masa aku buat persembahan time annual dinner Form5 pehhhh memang kurang hasam lah siapa yang pergi zoom aku tu, dah tau muka aku muka pasport pergi zoom lagi. Ah. Ada pernah sekali beberapa orang cakap nak tegur aku pun takut sebab tengok muka aku. Haha orang tu buat aku gelak, jangan lah risau beb. Aku OK!

7. Doktor bukanlah kerjaya impian aku, aku tak suka darah. Ramai orang tak suka kot, tapi ramai jugak yang jadi doktor. Hi hi, maaflah dekat adik aku, dagu dia berdarah gilababi tapi aku tak boleh buat apa nasib baik time tu nenek ada kalau tak, entahlah. Terima kasih nenek, ai luf yuuu.

8. Yes, last sekali. Kalau kauorang nampak aku kat luar kat mall ke pasar ke, kat mana mana jelah. Jangan mengharap sangat aku akan tegur korang, bukan sombong tapi aku tak nampak sebab aku kurang penglihatan dan biasanya aku tak pakai spek bila keluar. Haha ramai orang yang terserempak dengan aku 'Weh aku nampak kau haritu kenapa tak tegur? Sombong lah' Ops sori tapi aku memang selalu macam tu. Even kalau orang tegur pun aku akan pergi depandepan muka dia and 'OOOOOOOH laaaaaa kau keee haha' Biasalah tu.

8 orang bertuah yang harus laksanakan tag :
Hariz, Anisa, Nazlin, itu jelah maaf ye yang lain tak bertuah haha (ptuih nilah dia pentipu)



Adik aku Aisyah, tak ada motif pun



2 comments:

Hariz Shah ™ said...

eh² kau tag aku. haha
cemana eh kalau kau jumpa aku kat mall memana nanti.

eh² hariz, kau ke ni? pahal muka kau macam joe jonas.

lol

AthirahShamsul said...

Hahahahha Ya Allah tu lah benda last aku nak cakap pasal kau