Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 11, 2008




Malam ni aku seorang lagi, hah I guess I love the moment where this place jadi silent dan hanya ditemani lagu-lagu instrumental. Uuu yeh i'm searching more instrumental songs ianya sangat indah! Haha rekemen lah lagu-lagu yang best pada aku ya kita boleh share kan kann. Hee, ok. Harini aku tak kemana, azam nak buat kerja sekolah ditangguhkan lagi. -_-' Oh tertekan kot sekarang ni sebab semua kerja groupwork yang sepatutnya dibuat sama-sama diaorang bagi kat aku sorang je weh penat tau tak ! Haih, ingat kauorang jeke yang tusyen? Ha? HA? Weh jawablah, ish. Maaf, agak tertekan. *Haih Tapi apa-apa pun last last aku yang buat jugak, so kena buat secepat mungkin. Esok aku akan ke Gombak pula, ada majlis khatam Quran untuk Aqilah and majlis kahwin kakak sedara aku aha finally she's going to get married, yalah dia sangat pemalu hee hee. Congratulations tho. Aku masa khatam Quran lah paling aku cuak masa tu, kena pakai microphone dan semua pandang aku macam apa je. Dengan tergagapnya aku baca, fuh nasib baik cousin aku ada tak adalah aku gerun sangat kot. Glad it's finally over aku memang tak suka naik pentas and pegang microphone boleh lemah semangat aku.
Oh, balik ke topik balik Gombak, aku rasa tak semangat lah bila teringat kat kerja rumah aku yang tak tersentuh tu! Aku jadi tertekan semua orang aku nak marah kot? Haha salah aku jugak, hm. Ish, balik rumah pun hari Sabtu or Ahad, PC Fair terlepas lagi. Apa nak jadi dengan hidup aku ni kawan?

Actually aku taktau apa aku tulis tadi, just write what's on my mind. Please leave if this site is getting boring each day, thank you. Jom dengar lagu I Wont See You Tonight(1) by Avenged Sevenfold? Best, aku suka.

3 comments:

Hariz Shah ™ said...

kau tenang aje ok ;)
rileks la dude
takat mengaji 30 juzu' bukan susah pun haha

eh a'ah
lupa plak yang kau ni asrama student haha

Hello? said...

gmbr comel ok syg.. hhehe

AthirahShamsul said...

oh oh tenkiu, gambar time bosan tuu