Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 07, 2008

Eh, Kita Nak Raya Lagi

Aha selamat malam. Hari Raya Haji dah nak tiba, esok aku akan bertolak ke rumah mak cik aku di Kg Baru. Yakin dan pasti esok aku akan keletihan sebab esok akan ada gotong-royong memasak untuk hari esoknya ; Hari Raya ! Hopefully esok tak membosankan sebab aku tak berapa gemar buat kerja-kerja dapur nii, aku tak berapa nak gheti tapi okay kot sebab dapat jumpa sedara mara yang dah lama gila kot tak jumpa. Mungkin sampai malam pun tak siap lagi And kemungkinan besar ibu akan membuat keputusan untuk tidur rumah mak cik. Hm, boleh lah tuuu, tapi teringin juga nak balik Gombak raya dengan nenek and sedara aku kat sana yang majoriti nya lelaki ha ha. Rindu jugak dekat nenek dan atok, sob.
Harap esok lebih baik =)



Uwa, manisnya nampak tembikan tu kan kan Ziha mesti syiok tengok Haha :)



No comments: