Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 14, 2008

Hari cuti makin kurang, hari sekolah hampir tiba and ni buat aku tertekan. Ish, dah cukup panjang dah bebelan ibu suruh aku siapkan kerja sekolah aku yang terlonggok kat atas meja bilik tu ha. Telinga aku memang panas dengar tapi time tu adik aku boleh pula nynyi lagu favret dia, 'are you pling pling, are you pling pling' (oh itu lagu are you sleeping, dah berbuih aku ajar dia tapi tak berhasil pun) jadi aku tak kisah sangat pasal bebel tu, dengar adik aku nyanyi lagi best hee hee.
Harap aku dpt siapkan kerja before dateline, nak kena revise lagi pulak tu hish bila aku nak habis sekolah ni aku tak sabar. Hm,
Aku nak tengok Kyle XY lah, mamat tak berpusat tu memang comel.

PS : Ziha ! Kau ni sihat ke tak sebenarnya? Anyways get well soon yah , :)
PSS : Dahiyah tengah bergumbira kat Yemen, have a great trip!

4 comments:

Z said...

kepala sy tidak sihat :(

Dahiyah A said...

kepala saya pn sudah mula tidak sihat :( kami rindu sangat kat kau utt. sangaaat!:'(

matinta said...

arhirah layan kylr xy? haha

AthirahShamsul said...

oh oh mesti layan, dia makhluk paling comel ! haha