Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 30, 2008

Yehaw tadi pergi tesco extra lepas makan tgh hari + malam (2 in 1) beli meja baru yes! Lenguh jugak lah kaki aku bawak troli sana sini tengok tengok apa yang menarik. Tujuan kitaorg pergi tesco nak beli meja bagi semangat kat kami adk beradk ni ha, spaya belajar time cuti ni dgn semangat meja baru(?). Beli kat situ kena pasang sendiri kat rumah, aku dgn bangganya 'biar thirah pasang, pro sikit' ibu dengan yakinnya beli sekotak meja yg belum dipasng lagi oyehyeh.
*hashemmm! eskus mi,

Aku memang suka kerja memasang nii tapi tak sangka pulak kerja kali ni melecehkan dan mnghilangkan kesabaran aku, aku give up lepas 10 minit. Kertas panduan yang aku baca langsung tak membantu. Hah, ego dah turun, yang pro kena dibantu. Ibu tolong aku pasang meja tu hihi kadang kadang kitaorg bergaduh 'ibuuuuuuuu pakai skru ni bukan skru tu, skru tu buruk' "ehh senyaplah!" .......
Hampir sejam lebih jugak lah kitaorg pasang, cerekarama pun dah start. Last last aku koyak je kertas panduan tu, kentut gila tak boleh pakai langsung. Then ibu decide buat jelah janji siap kertas haprak tu dah bazirkan masa emas kita. Ksabaran aku teruji sebab aku mmg panas gila bila ibu buat tak kena ngan mata aku, tak kena ngan cara aku tapi dia kan ibu aku. Ha ha. Akhirnya siap jugak yeeeeehaa ! Walaupun ada cacat cela sikit tapi kira ok waaaat. Boleh hilang sabar woo buat benda ni ayh aku dahlah takde nak membntu hal hal skrudriver lah apa lah, pakai lesung batu pun boleh jalan daaa. Haaa baru semangat aku nak buat homework aku yang dah mula berhabuk kat belakang pintu tu.
Esok mula homework! Go mejaa go! Watefak



1 comment:

Z said...

hahaha lwk gila ur mom dgn kau kau sekali berusaha psg meja. tahniah !