Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 01, 2008

Kau Ingat Kau Boleh Menari Ke

*watching the show So You Think You Can Dance
Haha enjoy sangat tengok show ni besides dapat tengok skil and teknik diaorang aku jugak dapat tengok bermacam jenis orang kat luar sana.
Fuhh semangat je tengok cerita ni, aku agak pelik kenapa ramai peserta yang pergi audition sangat perasan dan fikir diaorang bagus sangat? Its okay to be confident tapi perlukah melampau mengagungi diri sendiri? 'I Am Victorious Babyyy' Ada steng peserta yang menari macam dia penari paling famous. NOT. Adik aku menari lagi best, ala ala tecktonik pun boleh (haha pengaruh Hariz). Agak terpinga-pinga lah jugak aku bila tak pasal pasal diaorang nak Amuk sebab kena reject. Wey, telan lah hakikat weh dah pahit nak buat macam mana. Ha Ha tak guna betul tapi thts wht makes the show interesting. Haha suka aku tengok gelagat orang dalam cerita ni. :D :D

1 comment:

Hariz Shah ™ said...

eh nama aku ada la dalam blog kau haha
pengaruh aku ape benda nya
aku kan dangdut bukan tecktonik wakkakaka ;D
btw thnx sebab letakkan nama aku hihi