Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

October 18, 2011

Mangsa Serangga

There was this one time, zaman dekat TTJ dulu (salah satu zaman yang aku paling rindu, kan?) waktu tengah tusyen, Add Maths rasanya. Aku tengah sehabis baik buat-buat concentrate bila cikgu mengajar, tiba-tiba ada serangga yang tak diundang terbang dekat dengan area aku. Aku tak ingat terbang ke jatuh depan aku ke -_- Yang pasti aku terus bangun tak fikir apa dah, nak lari. Imagine that. Duduk dahlah bahagian tengah, nasib baik tak ramai sangat dalam kelas tu, demmmmmm. Masa aku nak start blah dari tempat duduk, Zatyl tarik baju aku siap-siap 'Dah takde dah, takde dah' Baru aku start rasa malu time tu hahahahahahahaha.

What the..

Haha, not a fan la serangga kecik-kecik ni, kupu-kupu ke rama-rama pun aku tak suka. Bukan la benci tapi tak suka kalau dia datang dekat dengan aku eventhough binatang tu harmless. Maybe I was afraid kalau-kalau dia masuk baju aku ke. Parah weh. Sebab dah trauma dulu kot, ada kumbang masuk dalam tudung aku, I dont know macam mana aku boleh perasan, tapi ada rasa something la geli-geli. Dahlah tengah perhimpunan sekolah, suara aku pulak takde langsung. Aku jerit je sepuas hati dekat assembly tu sebab aku takde suara kan, member-member pun terbangak-bangak la tengok aku tak keruan hahahahahaha. Well, maybe ada hikmah kot kenapa suara aku tak ada time tu. Jerit dekat assembly -_-

Euww..

Cannot stand la like this. Aku ok je kalau benda tu tak bergerak kalau aku jumpa dekat mana-mana. I started to panick kalau binatang tu hilang secara tiba-tiba. Where did it go?! Tu yang panik tak memasal tu. Dalam banyak-banyak binatang, kumbang la paling aku tak suka. Blerghhhhhhhh. Kumbang gatai -_- Dua kali kot. Tak kira lagi waktu ulat daun yang hijau tuuuuuu(kecik jela) atas tudung aku and I was holding it siap rasa apasal ada benda panjang ni atas tudung.. And not to forget cicak terjatuh dari buaian and melekat dekat tangan aku. Dia melekatt. Hishhhhh. Ngeri la oiii.

So thanks kepada member-member/family yang sudi layan aku time aku tak keruan, suruh buang binatang tu jauh-jauh ke apa ke. Masehhhhhhhh banyak-banyak. Yang terkejut sebab tengok tiba-tiba aku melompat ke apa ke. Haha, fiuh what would I do without you guys..

Lepas ni aku akan cuba untuk kontrol diri, lompat pun sikit-sikit je, k? Hey, at least Im trying X) Hehehehehehe



PS - Going to be bored these few days. No transport to go anywhere, Ibu pergi kursus. Blerghh




1 comment:

Nuhazira binti Rosly said...

hahak. nampak serangga je lompat :p