Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 18, 2011

Tahun Terakhir Sebagai Belasan

Happy Birthdaaaaaaay to me. -.-

Semalam hari lahir yang ke 19, tahun-tahun yang akan datang ni dah tak ada belas tahun dah, tahun depan dah masuk puluh dah. Tua wei. Rasa macam dah besar sangat dah time tu, kena jadi matang. Haha. Rasa macam tak sangka, tahun depan masuk dua puluh, macam-macam benda lagi kena fikir, tahun depan pun mungkin akan proceed ke degree pula, dan kerja dan kahwin...ops k. 

Apa-apa pun terima kasih atas ucapan semuaaaaaaaaa. Bila letak tarikh lahir dekat Facebook tengah hari, tengah hari tu jugak la orang berduyun post dekat wall aku hikhik. Biasalah tu, aku pun bukan ingat sangat birthday orang tapi thanks for those yang wish, really appreciate it. Lagi-lagi yang wish advance sehari! Haha :3 Ekceli pukul 8 malam before 17 Julai lagi aku dah terbongkang dekat bilik, maaflah siapa-siapa yang aku jawab call dengan suara mamai, apa benda yang letih sangat tah siang tu, pergi Urbanscapes je, penat macam hape. 

Terima kasih buat housemate ku yang tercinta sebab bagi badan dan baju aku bau nescafe dan basah lencun. Patutlah Sarah bawak beg besar time pergi Koko, ada isi paket-paket Nescafe dan Oligo. Patutlah Cikcit pinjam phone aku sebelum di-attack, konon-konon nak bluetooth lagu. Patutlah Sarah Feeney tanya air sirap dekat atas meja tu minum lagi ke tak. Patutlah budak ni buat bodoh masa aku tanya diorang lepas tu sengih-sengih. Patutlah. Nasib baik la malam tu aku tak pakai kasut sukan aku yang baru tu HAHA. Tengs. :) Sayang korang lebih la. Lepas ni dah muak dah dengan Nescafe.

Dan terima kasih Nabilah buat surprise dekat aku time aku baru bangun mamai-mamai gitu, tiba-tiba ada set breakfast dekat atas meja. MAGICCCCCCC WOI. Sho shweeeeeeeeeeeet hehe tengs. Dan kek daripada Shida jugak. Ada ke siang tu dia pergi ajak aku beli a slice of cake kan, rupanya kek tu untuk aku haha! Adoi comel botoi la. 

What an advance birthday celebration. Lebiu gaissss. <3


Oh terima kasih juga parents belanja Thirah makan dekat luar hihikkk. Cewah selama 19 tahun ni pun aku rasa kalau makan luar memang diorang yang belanja hakhak. X)




So kira tahun ni tahun last la jadi teen? Boringnyaaaaaaaaa lepas ni kena matang dah tak boleh nak menggila macam dulu. Eh tapi boleh je sebenarnya, feel young katanya. Tapi aku harap aku dapat jadi orang yang lebih baik la untuk masa akan datang, terutamanya menjadi anak yang baik, banggakan keluarga aku. 


Amin. Terima kasihhhhhhhhhhhh pada siapa yang mendoakan. Aku dah tuaaaaaaaaaaaa. 


 #nowplaying Clever Love by Angels and Airwaves 



3 comments:

N said...

Happy Belated bfday tirot.
Lambat sehari boleh?hehe

Unknown said...

awwwwwww... pandaitak saya berlakon

HaifaHaris said...

cout<<" HAPPY BIRTHDAY KAT TIRAH!KAK,BLEY TOLONG BUAT HEADER BLOG UNTUK SAYA X??"<<endl;
cout<<" please...heheheh"<<endl;