Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 04, 2011

Some Stuff

# Hadirkan diri ke majlis perkahwinan Kak Farah dan Abang Amir, congratulations!
# Kempunan Pavlova haritu tak jadi nak pergi ke Empire, and tadi Dahiyah gave me some! Aww, thank youu :D
# Aku tiba-tiba terminat kamera lomo dan polaroid dan instax. Ibu macam support je tapi we'll see. Aku nak kumpul duit kalau dapat beli. Tapi aku target 360 spinner tuu, mahal sikit tapii... best!
# Aku tengah berkabung sebab hard disk aku jatuh dan rosak, langsung tak boleh pakai. Aku sedih, aku main gitar lagu sedih pun aku menangis sebab aku teringat hard disk tu. Bukan senang nak dapat, jatuh sekali dah rosak tak boleh buat apa. Sudden weh :'C
# Thinking of going to MTV World Stage, kalau dapat tiket. Hm
# Aku masih punya banyak cela
# I got new sports shoe! Terima kasihhhhhhhhhhhhhh *keningkening
# Modem tak betul lagi! :(


Oh, selamat datang, Julai. :)


#nowplaying When I Look at You by Miley Cyrus




No comments: