Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 12, 2011

Pembazirannnnnnn berlaku!

Tadi masa minum petang dekat induk, sedang minum-minum Nescafe O' aku terasa kenyang sangat air yang aku minum tadi terus aku stop minum. Lepas tu sebab kemalasan melanda, aku nampaklah Sharina yang baik-hati-lah-jugak nak tolong hantarkan gelas-gelas kami dekat besen tu. Apa lagi aku hulurlah gelas tu tapi Sha tak bagi aku letak gelas tu sekali dengan gelas-gelas lain. Dah tahu dah, dia suruh aku habiskan air tu hahahahahaha. Then terpaksa lah habiskan lepas tu baru Sha ambik gelas tu. Dah macam mak mak dah Sharina ni hahahahahaha.

Okay stop gelak.


Aku ada satu masalah ni, membazir. Wuuuuuuuuuuuuuuuuuu.


Contoh kalau aku makan dekat luar mesti order makanan dengan air kan. Makanan habis. Air -  SUKU PUN TAK SAMPAI WEH, TAK LUAKKKKKKK. Ha macam tulah, aku minum sikit je, lepas tu k dah. Hikhik. Pernah lah juga kena sound sebab tak habis dan mereka tolong habiskan. Kalau dekat rumah pun kadang aku lepas makan tak minum air pun. Entah dah biasa, tak bagus kan macam tu? Kena baiki part minum air ni nampaknya T.T


Lagi satu, aku tak suka minum air masak. Even though memang banyak kelebihan minum air putih ni, sepatutnya diamalkan selalu macam lapan gelas sehari tu. Sampai harini, aku rasa tak sampai empat gelas pun aku minum air putih dalam sehari. T.T Botol air dah semangat dah beli nak letak dekat meja study, konon-konon setiap setengah jam nak minum kan. 900 ml punya aku beli, tapi selalunya separuh je yang aku minum bweheheheehe :> Jarang sangat aku habiskan sebotol tu dalam satu hari. Mana taknya, minum dari botol air tu banyak kali tapi setiap kali aku minum aku rasa aku macam hirup sikit je lepas tu k dah minum. -.-"

Lagi satu benda yang kena baiki ni.



Motif aku tulis entri ni? Saja je. Aku rasa comel pulak Sharina tak bagi aku letak gelas selagi aku tak habiskan air hahahahahahaha. Rasa macam budak kecik yang kena ajar bagi tak membazir pun ada. -___-




PS - Brader ice blended dah ada balik! Rindu nak beliiiiiii ice blended!

#nowplaying Cinta Abadi by Blackrose




No comments: