Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 23, 2011

Jarak

"We spent some time together walking
Spent some time just talking about who we were 
You held my hand so very tightly
And told me what we could be dreaming of

There’s nothing like you and I"
- Nothing Like You And I

Tak suka berharap, harapan yang melampau itu boleh jadikan aku buta sekejap dengan hidup yang aku kira masih panjang lagi, harapan yang bisa buat hati berkecai.

Tapi, biarlah aku berharap untuk kali ini, perjalanan yang ada engkau dan aku akan sampai ke hujungnya. Boleh?

Aku pernah fikir, jauhnya Perlis. Antara suka dan sedih, tapi bersyukur sebab jauhnya itu pun untuk kau belajar dan mencari hidup. Goodluck! (banyak gila dah aku taip tapi aku padam semua balik)

Tiga tahun je.
Facebook, Skype, sms, mms, kan ada.
Bak kata Hazieq Bobo, dia boleh tengok-tengokkan?
Orang kata, Perlis je, steadyyyy.
Haritu dah pergi Pilah, nanti boleh pergi Perlis pula hahaha -.-

They say long distance is hard and impossible, I say no. Dia orang kata boleh jumpa hari-hari, aku kata jauh pun takpa, sebulan sekali pun takpa. Lepas ni setahun berapa kali pula

Sebab setiap kali jumpa, nebes (nervous) dia macam baru first time jumpa. Peh. Power la lu boleh buat gua rasa macam ni. Butterflies in my stomach, orang kata? Hehe.



Biarlah aku berharap. Berharap ini akan kekal. 





5 comments:

Anonymous said...

just have faith in both of you. distance doesn't matter.
aku doakan korang berdua yg sweet mueet ni berkekalan.
amin =)

eyzasyahirah said...

sweetnyaaa tirott inii :)
tape nnt boleh datang perlis pulak. boleh pergi thailand sekali. sawadikapp. hehe

semoga berkekalan okayyy :)
AMINN =)

Nadnod Azizan said...

Jangan sedih ea :) ni cabaran dalam hubungan korang. bila dah lama tak jumpa and finally jumpa mesti tetap rasa nerbes. feeling tu lain dari yg setiap hari jumpa ^^

e-z said...

faith... kurangkan cemburu buta.. and again, FAITH.. :)

Unknown said...

cerita kita sama :)

pray for both of you !