Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 23, 2011

19 is the number

Good morning yu 'ols, aku dengan perut yang lapar tapi taktahu nak breakfast apa so aku apdet dulu blog ni, blog yang aku rasa dah tak hidup sangat dah. Aku rasa sedih sangat sebab cuti dah nak habis, sobs. I think I had a quite great week! Banyak kali juga lah aku keluar rumah, hooray untuk aku. Dan hooray lagi sekali sebab aku baru nak start drive balik -_- Setelah sekian lama sejak aku dapat lesen ni, pffft. Nanti kalau aku dah power bawak kereta baru aku bawak kawan-kawan ehhhhhhhhhh. Hikhik. Buat masa sekarang lek lu, tak kondifen lagi. BY THE WAY, aku nak apdet pasal what I've been doing this week, and it was great times, great memories.

One of them was going for a lunch with my three good friends! Zati, Wawa dan Alin. Well, lunch sekali dengan kek, awwwwwwwww best gila. Despite the surprises yang tak jadi, aku sayang korang haha dan lain kali kalau nak makan kek MESTI potong slice per slice k. Ni idok, main cedok je kek yang gedabak tu sebab malas nak potong, haha.

Walaupun surprise kantoi bila :
1. Nazlin mintak kain/tudung dekat aku. Lepas tu cakap pun macam fishy gila. Nak tutup mata aku tapi mintak kain dekat aku?!!! Aku ikat mata aku sendiri pun boleh lahh.. Hahaha
2. Otw to McDonalds, Alin bisik-bisik and cakap something bout 'cair' KANTOI LAGI. Hahahahaha.
3. Sampai McDonalds, nak parking. 'Athirah dgn Wawa naik dululah' BAM. 'Eh jomlah keluar ramai-ramai sekali' Then Zati macam 'ISH *geleng-geleng* dekat Alin. Fishy lagi. KANTOI Lagi. hahahaha
4. Aku time tu pun layan jelah, haha. Aku dengan Wawa naik dulu, lepas tu Alin naik suruh tukar tempat duduk pulaaaaaaaa. Rupa-rupanya ada kek dekat meja lain tu HIHIHIHIHI.

Korang ni comel gila hahahaha. Thanks for the cake, and the cookies, and the tripod stand! And everything. Lepas ni cuti semester kita lepak lagi kays!

Tengok ni Ijat bawak kereta gangster sangat sampai kek dah senget-senget dah!

A birthday cake from these three crazy mates :B So kiuttttt 

Tak pernah dibuat orang. Teruk terukkkkkkkkk hahahaha :D

Card and cookies!

Tengok aku buat huruf 'L' macam mana haha. Lebiu gaisss
Banyak lagi gambar tapi malas upload haha.

The next outing was with the afro guy hoyehhhh. Karaoke sampai lebam, eh Ajwad jelah yang sampai lebam sebab aku dah taktahu nak nyanyi lagu apa last-last tu. And the best surprise goes to Ajwad Shamin *tepuk-tepuk* sebab berjaya lelehkan gua, Hilang macho tau! Simple but so nice, :') Taktahu nak describe macam mana tapi no need to share much kot. Too valuable. Last meet-up before going to Perlis, kot? Hmm. :)

'Haaaa hambik kau, surprise sampai meleleh-leleh, haaa' Thanks Bobo -.- Membantu sangat.




Thanks, I am happy. So happy. 


#nowplaying Party Rock Anthem by LMFAO




1 comment:

eyzasyahirah said...

HAPPY BIRTHDAYYY :) <3