Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

June 25, 2011

Bogel Menuju Tuhan dah berada di tangan saya!

Hajat di hati nak order, tapi member pula cakap ada bookfest dekat SACC Shah Alam, so apa lagiiiii, dua buku la aku rembat! Hehehehehe, tajuk menarik-menarik semuanya, tapi mampu untuk beli dua buku sahaja, itu pun cukup dah kot. Haha



 Bogel Menuju Tuhan - Zahiril Adzim



Perempuan yang Patah Hati - Rasyidah Othman

Aku taktau lah kenapa terasa nak beli buku Perempuan yang Patah Hati ni selain buku Bogel Menuju Tuhan tu, menarik barangkali. Hehe, ada satu sajak yang aku tertarik kot baca, terus beli. Buahaha. Imma happy girl, dapat juga buku tulisan Zahiril nii, siapa-siapa yang nak beli silalah datang ke SACC Shah Alam, aa bookfest weekend ni, booth nombor N22! =D 

Pasal buku Zahiril nii, banyak gambar wo, besttt. HAHA, and dia punya dedication dalam buku dia sweet gilo boleh takkkkk. 'Untuk pelengkap rusuk kiriku' :'D They are so sweet togetherrr, better kahwin cepatttt, semoga berbahagia. 

Haiseh, menyesal aku tak approach Zahiril Adzim time nampak dia dekat kedai sebelah BigFood Ttdi Jaya tu! BWEHEHEHEHEHE. 


Kisah sampingan - 

  • Tengok final Maharaja Lawak dekat kandang tadi. FYI, kandang tu nama diberi untuk kedai-kedai makan dekat kolej gua. Bahaha, entah kenapa dipanggil kandang pun taktahu. Berbalik kepada cerita, ahemm, agak terkilan lah sebab dekaaaaaat je siaran langsung dia, which is dekat Stadium Malawati tu haaaaaa. Tapi nak buat macam mana dapat tengok dekat kandang pun jadi lew, and tahniah Sepah! You guys deserve it, aku teka antara Jozan dengan Sepah la yang juara. Nabil dengan Jambu macam dah agak je dapat nombor berapa. Anywaysss, aku tatapppp sokong Nabil juga hihi. Duit dia dapat tu untung wo tak payah share dengan siapa-siapa wo. Best bro. 

  • (berfikir selama 5 minit)..............AKU LUPA APA AKU NAK TULIS. DEMMMM. -,- Macam mana boleh lupa, tadi semangat nak apdet itu ini tapi apa pun tak boleh lah, dah lupa. 

Nanti jelah. Kalau aku ingat aku post lagi satu. Till then, bye! Aku taktau bila boleh apdet lagi since broadband tak repair-repair lagi. 



#nowplaying  Best I Ever Had - Vertical Horizon






No comments: