Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 31, 2011

Hari Kedua, Lagi Satu Entri Bosan

HAI : D

Tadi macam ada idea banyak je nak apdet blog, ni dah tekan new post, hilang pulak? Cis betul lah. Jadi kelas untuk harini dah habis, yeh. Survived second day, bahahaha. Supposedly kelas semua full, tapi sebab satu kelas cancel so attend untuk other three classes lah. Yang paling annoying dan boring adalah sesi apa adik-adik? Sesi perkenalan diri! Ataupun ice breaking. Tiga-tiga kelas woi cakap benda sama jeeee. Penat lah, tapi bak kata lecturer tu 'bear with me' yelah sebab dia tak kenal students dia lagi, so layan jelah apa yang dia nak buat. Kenal diri pun kenal lahhhhhhh. Hehe. 

Overall, dua hari dekat Puncak macam biasa, as a student kan, pergi kelas, makan, basuh baju, tidur dan lain-lain. Classes was..okay. Belum semua lecturer yang masuk so malas nak cakap apa-apa. Diorang pun tak start mengajar lagi. Aku rasa eh bukan rasa memang subjek-subjek Part3 ni boring-boring belaka. Susah tak payah cakap la kan. Konpommm susah kot? Hehe. I don't think I'm ready to start studying again, but we'll see. :) 

As for my housemates pula, semester ni dapat serumah dengan apa yang kita mintak. Hooray for that! Yang kurengnya, masalah air kecil/kadang-kadang tu tak ada langsung. Sangat tak best, nak basuh baju pun tak feel sebab air tak power, tak kuat. Yang lain semua okay, biasa-biasa aja hihi. Cuma dua hari dari hari Ahad haritu tak dapat tidur nyenyak sebab panas. Yes, panas tahap peluh-peluh time tidur tu. Pehhh tak syok siaaa. Pukul 3 4 pagi baru dapat tidur :'( Wuhuhuhu

Jadiiiiiiiiiiiiiiiii, secara keseluruhannya, saya dapati bahawa kehidupan pada awal semester ni memang best dan jangan disia-siakan dengan belajar HAHA jahatnya aku. Enjoy sikit la at least awal-awal ni, nanti dah seminggu dua dah mula bizi. Aku pun kena belajar, nak kena belajar bersungguh-sungguh semester ni sebab semester lepas aku malas sangat. Kali ni aku kena kurangkan, nak banggakan mak bapak, nak buktikan kepada mereka yang aku ni boleh! Aku yakin boleh!

Ya sila lempang aku. 

Motivasi pun kurengg aku ni. Hmmm


Okay, dah nak mahgrib, saya pun nak makan burger ayam setelah bedal banjo cheese tadi. Hehehe lapar!



PS - Krisis ekonomi melanda hidup

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hahahahahahahaha cukup annoying tak



#nowplaying Try -  Nelly Furtado




1 comment:

kak paan said...

hahahahha series kau sengal sikit..best nmpkny kau dh start kelas kn..kau dpt umah level brape yg xcukup air 2? level 4?