Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 22, 2011

Projek-yang-konon-rahsia, skating dan kereta rosak


Hari Selasa hari paling best setiap minggu sebab apa? Sebab ada dua kelas je ; sampai tengah hari. Petang tu free dah, tapi harini aku malas yang teramat jadi aku skip satu kelas. Ngiahaha.

Memandangkan ada masa free tengah harini, aku update jugaklah blog ni, dah berhabuk dah..

Update untuk the latest weekend, aktiviti bersama housemates. :D

Ekceli projek yang konon rahsia tu just nak tolong member aku buat assignment dia, untuk buat video klip is it? Entah hehe. And it went well, yeay! Sumpah ini last time aku buat benda ni, takde bakat siotttttttttttt. Tapi for the sake of friend, ai okay jerrrr. Bwehehehe.


Eyqa, Kak Awni, orang gila dan Kak Paan :D



Shoot dengan gambar lelaki hemsemmm. Haha, aku tak ingat nama pelakon ni, btw. Belasah jela~


Orang gila main gitar

SUMPAH NI LAST AKU PAKAI BAJU PINK MCM NI SEKALI -.- haha

Next destination ; Sunway Pyramid. Syok laaaaaa petang baru sampai Sunway, pergh memang ramai lah memandangkan haritu hari Sabtu, cuti sekolah pulak tuuuu. We went ice skatinggg! Bestttt even though housemates aku semua first time pergi ice skating, semua tak jatuh. Wait, except Eyqa. :P Hihihi tapi standard la kan jatuh, tak kira lagi aku jatuh berapa kali time first time main. Tapi memang loads of fun, and loads of beautiful blouses and cardigans arghhhhh tahan nafsu je time tu doh. Cis.


Look what I found! Seronok gila


Terlupa ambik gambar ramai-ramai pakai kasut skating sebab kaki semua dah melecet bagai. Tangkap gambar kasut pun boleh..

Gambar Eyqa terpaksa di-crop atas alasan yang tak dapat dielakkan haha :D *Btw aku tukar baju straight after shooting tu. Malu siodd

Malam tu kami overnight, ronda-ronda KL je. Ada something happened dan nasib baik laaaa Farid ada time tu haha I owe you brothahhhhhh. ;-D

Sampai rumah je, aku baring dan pengsan untuk beberapa jam. Tak sempat tukar baju lagi pun haha.

I had a great time, terima kasih housemates! Ngeeeeeeeee. Lain kali kita skating lagi, simpan elok-elok glove tu hehehehe. :B

PS - Kaki melecettttttttttt :(
PS lagi - I still can't find the answers. Should I just ask or what? Ergh


#nowplaying Dear God - Avenged Sevenfold




6 comments:

N said...

cantiklah makcik awk pki bju pink tu :)

Unknown said...

cantiknya blouse pink tuhhh.. kena ngn kau thirot.. nmpk ayu gila

AthirahShamsul said...

Seha - Eeeeeeeeeee lawak do
Cikcit - Haha perli apa

athirahzamzam said...

Kau cantik gilaaaaaa, do ! Suka sangat. Dah remaja rupanya kwan aku ni. Huhu, cantik. You are so in PINK, my dear. Haha

Nuhazira binti Rosly said...

TIROT CUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AthirahShamsul said...

Ctot - NOOOOOOOO I DOWAN! :( Haha
Eya - Hahaha noooo