Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

February 05, 2011

Takut

Kadang aku terfikir, macam mana orang yang tak ada mak? Tak ada ayah? Or even yang tak ada kedua-dua sekali. I still have my parents, dan aku tak pernah rasa kehilangan keluarga, selain Wan dan Atok. :'( Must be heartbreaking. I just can't imagine, what my life would be kalau dapat tahu yang aku akan hilang siapa-siapa pun, yang ada dalam hidup ni. And I sometimes wonder what happen if I go first? Amalan pun tak cukup lagi. Jauhhhhhhh lagi dari muslim yang sempurna. Ush, takut weh.

Tapi apa pun, aku bersyukur dengan hidup ni. Ada je masalah, ada je orang yang bikin hidup aku jadi serabut, jadi down. Tapi at the end of the day, I think of these things, about life. I should be grateful enough to have people who love me, and people whom I love.


Tuhan, panjangkan umur ku, panjangkan umur ibu bapaku, keluargaku, sahabat-sahabatku. Permudahkan lah segala urusan kami.


Kadang aku tak sedar nikmat yang aku dapat ni. :(




No comments: