Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 18, 2011

Kusut, Serabut

Asssalamualaikum dan selamat sejahtera. Di sini, saya ingin menyampaikan.. Ok stop stop. Hai semua, lama gila siottttt since aku tak membebel dekat sini. Last post pun pendek je kan, menunjuk bizi haha. :D

Three weeks dekat kolej dah. THREE WEEKS? Aku rasa aku still baru nak start belajar tau tak. Dan tahu tak, lecturer semester ni mostly laju-laju dan tak bagi can langsung nak reply message diam-diam, kena fokus je dalam kelas tu. Tapi aku kisah apa reply jelah, wa pun nak main message hikhik. And ada juga lecturer yang, susah gila nak faham apa kemenda dia cakap. Like, dia cakaaaaaap je tapi aku tktahu apa sebenarnya yang dia cuba sampaikan ni. -.- Maybe aku sorang je kot rasa macam tu, otak slow sikit en. Tadi time costing pun aku dah tergaru-garu nak interpret apa yang lecturer tu tengah terangkan. Syukurlah dia nampak aku tergaru-garu dan terangkan balik bwehehe. :B Aku rasa aku still banyak main lagi kot awal-awal ni, and minda aku merewang ke tempat lain la tiga minggu ni. Macam-macam hal. Kadang kecik je hal tu, tapi dia datang macam sekali banyak tau, fenin la weh.

I don't know lah kenapa, tapi these few weeks, aku rasa ada je benda yang terjadi. Baik ke buruk ke, things happened that makes me wonder so many things about myself, and my life. Hehe skip that part.

Dan aku rasa minggu-minggu lepas, agak huru-hara kot. Bikin wa stress tau. Dengan phone rosak tak siap-siap repair lagi, Oh yaaaaaaaa phone saya siap esok! Rinduuuuuuuuuuuuuuuu. Ok back to the story, after things had slow down sikit-sikit, aku start selsema malam Rabu tu, dan aku fikir esoknya sure elok la sebab biasanya memang macam tu pun. Rupanya makin teruk sampai hari Sabtu pagi tu baru rasa okay sikit, selsema pun dah kurang. Dah lama tak demam panas macam ni, stress balik wo. Hehe, sebab I got plans on Saturday tu kan, tapi nasib baik dah ok dah.

And I had so much fun hari tuuuuuuuuuu. Rasa macam relieved sebentar dari keserabutan minggu-minggu lepas, hehe. Maybe sebab dapat lepas rindu kot bwehehehehe, AND! Dapat tengok teater juga. AWESOME! Kawan baik saya Dahiyah Aisyah is the stage manager. So prouddd. Haha, tapi memang awesome la cerita dia, and sedih juga I almost cried tapi tak jadi since dekat situ ramai lelaki, bahaha. Konklusinya, saya sangat gembira hari Sabtu tu. Boleh kita patah balik? Indah.

And now Im back in college, baru first day of the third week in college, dah ada something yang kacau my mind. Aih. Aku tktahu kalau ini starting of another bad week for me. Apa pun aku redah je lah, nak lari pun ke mana.


Faham tak motif aku tulis benda alah ni sebenarnya? I know post kali ni memang serabut, sebab sekarang ni masih serabut dengan benda yang lain pulak datang kacau hehe. Entri ni memang patut diabaikan pun, sekadar bebelan.


Esok saya tak sabar nak jumpa baby Aino! Lepas jumpa Aino saya harap semuanya kembali normal dan saya dapat hidup dengan aman dan damai tanpa sebarang unsur-unsur sensitif sana sini. Ops.



Ok! Masa untuk tidur. Mimpi indah :)



PS - 16 Januari menjadi salah satu hari yang paling bermakna. :')




No comments: