Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 26, 2010

Saya telah di-Tag

Amalina Azman tag saya ngeeeeeeee :D

Adakah anda rasa anda HOT?

Eh tak main la hot hot, kita kool la brader. Kool


Update wallpaper yang anda guna sekarang?



Cerita about this wallpaper

Nak cerita apa hah? Aku kutip ni dekat mana, aku tak ingat la hihi. Actually aku dah edit gambar ni, sebelum ni kaler dia macam gelap sikit, edit jadi kaler turqoise macam niii, I like :D


Kali terakhir makan pizza?

Whoa, lama gila kot tak makan pizza. Kali terakhir time tengah final exam haritu kot. Kot la.. Makan dengan member-member, kalau tk aku tkde de makan pizza ni, jarang-jarang haha. Suka makan nasi hihi


Lagu terakhir yang anda dengar?

Dekat radio tadi, 'Oh na na, what's my name, oh na na, what's my name'

Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?

Tengok Tumblr hihi.

Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

Aaaaaaaaaaaa. Banyak kot. Semua dari tempat dan orang lain-lain.

Thirah, T-rex, Rex, Tirot, At, Utt, - ada yang beza kan ejaan tapi sama sebutan, macam At dengan Utt tu, sebut dua-dua tu At je hihi. See, orang lain-lain eja pun lain lain even sama sebutan.

Tag lagi 5 orang :

(RANDOM)

Siapa orang nombor 1 dengan anda?

Kawan sayeeeeeeee! Dia bermata sepet hahahaha XD

Katakan sesuatu pada orang nombor 5.

Seha, aku rindu zaman kelas kita. Kau rindu? :')

Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?

TAK ADA. Kan? Haha ok main gedah je

Bagaimana pula dengan nombor 2?

ADAAAAAAAAAA :'D

Katakan cinta kepada orang nombor 4.

Jap, amik feel jap. haha

Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag.

  • Sebaya :D
  • Ada yang tak pernah jumpa pun, tapi berada dalam blog list saya. :) Kalau ada rezeki, kita lepak bersama yaw haha
  • Seorang je lelaki which is Aiman Hakim :P
  • Mereka batu \m/ (they rock)


SEKIAN :)



1 comment:

N said...

tengkiu :)

mmg rindu ponnn !