Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 20, 2010

Lagi dua minggu nak masuk semester baru ni, buat aku rasa hilang mood ah. Boring. Haha. Paling paling paling aku menyirap sekali - semester depan aku tk dapat satu rumah dengan housemate aku yg sepatutnya. See, kitorang boleh pilih nak serumah dengan siapa untuk next sem, so kira syok la kan? Tapi tengok result kolej rumah aku lain dengan diorang. Tercampak mana tah. Ishhhhhhhhh, so tak best la hoooooooi. Sebab tktau housemate akan datang ni siapa, takut la orang yang bukan-bukan pulak kan. Hm, harap harap dapat housemate yang sekepala, yang gila-gila jugak, huu.

Tapi takpe, rumah aku tingkat dua hihi. Tak payah la aku naik sampai empat tingkat macam sem lepas blerghh.

So, what I've been doing masa cuti ni?

  • Download dan tengok movies. Gilo jugak nak tunggu satu movie tu habis download kan, connection pun laju tk laju la. Paling sia-sia time aku download cerita Toy Story 3, dah siap download, dah excited nak tengok! Sekali bahasa apa tahhhhhhh, movie tu bukan dalam English. Sepatah haram pun aku taklah faham, wuu betapa gua menyirap haha. -.-


  • Ke Kuantan dan jalan ke Terengganu, dengan family. Percutian yang relaks sahajaaaaa. :) Itu pun kacau sebab asthma attack haha hmphhhh. Tapi sy dapat tengok penyuuuu!




No comments: