Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 14, 2010

Cherating #1

Okay sambung cerita Cuti-cuti Malaysia saya (konon) eh, ha kenyang kenyang baru la boleh buat post baru hihi.

Masuk bilik lepas check in first-first cari remote aircond dulu, hahahaha, nasib baik boleh control suhu dia, memang aku terus up kan la suhu dia, sejukkkkkkk. That day tak buat apa sangat, sampai-sampai je, adik-adik aku tukar baju nak pi swimming, bagi diorang tu lah paling syokkkkk, ada swimming pool dekat je pulak en dengan bilik. Hehehe, haritu hari Jumaat, so tak banyak orang lagi kot? Aku borak-borak dengan Ibu pun santai jelah gelak tak hingattt. -.-






Petang-petang sikit keluar jalan-jalan, agak boring la kot bagi aku, ngantukkkk. Aku ingat nak lepak je bilik tapi sat lagi boring pulak, so ai follow jelah family ai kan naik kereta. Jalan punya jalan, nampak signboard pusat penerangan dan santuari penyu kot, uhuuuuuu gua excited kot. Konon-konon dapat la tengok penyu bertelur ke dekat pantai tu. Demmmmmmmmm bukan musimnya sekarang! Lagipun penyu kan naik pantai malam-malam. Petang tu, just dapat tengok pameran dia sikit-sikit, and penyu dekat situ semuanya adorable belaka! ♥





That night, kami lepak tepi pantai je, duduk dekat pondok dia. Berangin gilaaaaaaaa, time tu aku dahlah pakai tudung lilit mcm mana tah, lupa nak pakai jarum peniti, so terpaksa kontrol sepanjang masa.

Habis Day 2. Bai.



1 comment:

CatalyX said...

tmpat yg ko mandi tu.. hotel an.. ak pnah tido situ... ^_^