Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 06, 2010

Slip Peperiksaan dan Dewan Peperiksaan

FINALLY DAH BOLEH BAKAR BUKU AIS 130! :D Hoyehhhhhhh I like it. Tinggal 3 paper lagi lah nampaknya, semua subjek bukan subjek main-main, sheesh.

Harini hari yang tak berapa best aku kira. Harini exam mcm kurang best sikit la nak jawab, banyak betul fakta -.- and yes, aku bukan jenis yang menghafal, heheee. Jawab memang boleh jawab, kan? Tapi isi semua merapu lah denggggg.

Dan harini aku boleh pulak tertinggal slip peperiksaan dekat kolej! Before masuk dewan tu bukan main melepak lagi aku dah tak pandang buku dah pun, ceh. Bila dah dapat arahan suruh masuk dewan baru lah masing-masing bukak beg nak amik apa yang patut, kad matriks, pencil case, slip exam, jap, SLIP EXAM AKU TKDE?!

Sudah. -.-

Memang gabra habis lah aku tak payah cakap lah kan, terus ajak Sharina balik kolej teman amikkan slip, ya, masih sempat mengajak member untuk pergi sekali -..-
Haha, so lepas amik tu memang mengah la kan, serabut semua kepala otak nak sebelum sampai dewan tu, dahlah tingkat paling atas. Then bila dah sampai dengan yakinnya kami masuk dewan peperiksaan, nak duduk dekat tempat yang dah di-cop oleh member2 tadi.

Okay.. Aku tak nampak classmates aku, actually aku tak nampak siapa-siapa pun, mata aku melilau je haha, then pemeriksa tu tanya 'Kelas apa?' 'F' 'F bukan dekat sini'

BANG. Terus maluuuuuuuuuu ah aku. Hahahahaha, terus keluar dewan tu, masuk la dewan yang sepatutnya, Bang sekali lagi sebab kawan aku tak dapat nak copkan tempat -.- Aku datang dekat dia dia bagi pencil case aku -.- Luckily ada seat kosong kalau tak memang syok la nak mengangkut meja lebih masuk dewan kan.

Finally tepat pukul 9 time tu aku dah duduk dekat seat aku, orang lain dah start aku baru nak isi particulars dekat answer book dengan kertas OMR tu. Time tu otak masih kelam-kabut, nafas still tak konsisten, haha. 9.10 baru bukak soalan, fiuh sekejap eh.

3 jam memang cukup, sebab setengah jam before habis paper aku still tak jawab satu soalan lagi, blank. Keluar dewan dengan perasaan kurang syiok dan malu kalau kena drop dengan budak-budak ni (ada lah budak niiii haha) Then Amjad datang cakap aku punya kertas dia kutip sekali dengan kelas lain punya kelas, so takut nanti disebabkan tu aku punya kertas tak ditanda -.-

Sekali lagi gabra ajak member teman cari pemeriksa tu balik nak tanya pasal kertas jawapan aku.

So bila dah inform, pemeriksa tu dah tahu dah aku duduk asing dengan kelas aku sendiri, sebab tu before this dia kutip kertas aku dulu dia kata. Okay settle masalah lagi.

Lepas semua tu dah settle baruuuuuuuuuu dapat pergi melantak. Hahahaha.


Balik rumah ingat nak bakar buku AIS, tapi takpa ah. Open burning pulak nanti. Nanti kita kumpul kita lupuskan bersama-sama eh! :D


Okaaaaay, kita minum dulu! (?)



Luka Mana - Hujan


PS - Nak tengok Hujan malam ni dekat I-City plissssssssssssss :(





1 comment:

Anonymous said...

Suka hati je nak bakar buku.xP