Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 14, 2010

Part 1 - Over



Tak sangka dah habis dah semester 1! Rasa macam baru semalam orientasi, cari kawan-kawan baru, adapt dengan roomates yang semuanya baik-baik je. Rasa macam baruuuuuuu je pasang cadar dekat tilam, kecewa sikit sebab dapat katil atas tapi akhirnya gumbira juga sebab gua saja yang punya hahahahaha. Macam semalam je berkenalan dengan classmates yang happening dan sweeeeeet sssangat haha.

Takdo ah. Takde rasa macam semalam pun, memang aku tk sabar nak habiskan semester 1 nii hikhik. 3 semester lagi, ya. -.- Baru boleh graduate.

Tapi, banyak juga yang sy akan rinduuuuuuuuu :')


  1. Housemates saya! Especially yang tak duduk serumah lagi next semester. Sobss. Can't you guys see that we're getting closer each and every day? I wish we could stay in the same house, but sadly we can't hehe. Tapi tak apa, nanti next sem toksah lah nak sombong-sombong dengan budak yang dah tak duduk serumah dengan awak ni semua ya!
  2. Menjadi antara orang yang paling lambat nak bangun, tak kira la nak pergi kelas atau time weekend. Hehehe, memang muka aku jelah yang bangun lambat kan, well, most of the time. Buat apa bangun awal sangat pun, bagi can orang yang bangun awal nak mandi duluuuuu. Yeh. Hehe,
  3. Menjerit menggila dalam rumah. I know we didn't do this since the first day, nak akhir semester baru nak menggila kan masing-masing?! Memang dasar pemalu la semuanya, hahaha. Mana taknya, roomates baik-baik je semua, memang takut nak buat salah sikit pung *keningkening HAHAHA, lagi satu suara bukan main perlahannnnnnn, memang aku jadi orang yang pekak la kan sebab tk dengar, er tapi memang aku ada masalah pendengaran pung -.-
  4. Makan besaaaaaaaaar dekat kandang tercinta. Yes, nama tempat makan tu kitorang panggil kandang ya. Memang aku suka makan dikelilingi kambing-kambing dan lembu-lembu hahaha. -.-
  5. Turun dining bersama-sama, and order pun menu yang sama je, memang muak. Kadang-kadang mengambil masa hampir satu jam untuk menulis order dekat kaunter. Ok takdelah sampai satu jam, tapi kalau dah tiap-tiap hari mengadap kertas menu yang sama, ditambah lagi kau pergi tempat tu tiap-tiap hari, tambah dengan brader yang amik order tu muka sama je tiap-tiap hari, tak ke beku otak aku nak fikir apa yang aku nak makan untuk harinii?
  6. Main Speed dan badminton! This is the best part, sebab aku gelak tergolek-golek la jugak dekat jalan tar tu, tengok budak-budak ni main Speed. Bikin pecah perut jeeee, plus main badminton dengan jeans. Memang syiok!
  7. Rindu dekat kelas BEL120. Ehem-ehem siapa yang faham baguslah. Ngehehe. Kelas yang paling dramatik dan ..dramatik! I looooooike. Tapi bukan bermakna next semester aku nak kelas ni lagi ek. No no no neverrrrrr.
  8. Kes tertinggal slip exam dan masuk salah dewan! Aku rasa tu kenangan paling manissss ♥ =.=
  9. Lepak malam-malam sampai pagi dekat Gazebo dengan teman-teman. :)

Banyak lagiiiiiii, tapi ada yang terlupa. Most of all, saya bangga sebab dapat survive semester 1 ni dengan 7 subjects yang boleh bikin kepala letup! I survived, babehhhhhhh, I survived. Jangan ditanya betapa tensionnya aku mengharungi detik-detik sementara nak tunggu semester ni habis tau takkkkkk. Dengan kawad tiap-tiap malam lagiiiiiiiii. Nasib baik monang, haa.

I hope next semester will be better, and I hope I can improve for the better, too. Aku nak berubahhhhhh, betul ni, tsk. Doakan la ya? Hehehehe,


And wish me luck untuk result nantiiiiiiii! And goodluck untuk awak-awak jugaaaaaaa :)




2 comments:

Z said...

Gamba santek ! WAAA BESTNYA DAH HABIS SEM

Anonymous said...

kao buat aku rindu puncak lagi banyaaaaaaak !