Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 15, 2010

Day 6 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet.


Sorry la, one is not enough. Sebab saya teringin nak bela one of these animals! Salah satu pun jadi lah, tsk.


1. Sugarglider - Comel gila kan? Kan? I was introduced to this sugarloveeeeeee dekat blog mana tah, tak ingat. Memang terus ai suka. Comel gilaaaaaaaaaa. Tapi harga dia pun 'comel' gilaaaa! Rm300. Belum masuk makanan, rumah dia lagi -.- Makanan pun yang mahal drpd yg biasa. Asal aku pergi Sunway je aku mesti visit dia ni dekat PetShop tu hihi. Yelah, gua tak mampu laaa nak beli si comel ni. Hanya mampu melihat. Heee, ai suka yu!



Kecik je kannnnnnn? Comel kot ><

2. Kura-kura - Actually dulu aku ada bela kura-kura ni, dua ekor. Tak ingat nama, sebab masa tu bukan aku yang nak sangat bela, it was my sisters. Tapi sekarang teringin nak bela lagiiii, sebab dia comel! Plus murah! RM7 je. Hahaha, makanan pun murah-murah sajaaaaaa, tapi aku ingat lagi time nak bersihkan tempat tidur dia(tempat tidur ke ha?!) aku mcm geli geleman sikit nak pegang dia sebab kaki dia asyik bergerak-gerak. -.-" Rasa nak baling pung ada. Eheee.


3. Guinea Pig - Pun comel! Dia besar sikit dari hamster. Or besar banyak? Tk ingat rupa dia besar mana, tapi mesti best main dengan dia, main dengan bulu-bulu diaaaaaa, sampai lelah-lelah. HAHA. Tapi mcm susah je nak jaga dia ni? Hmm

Like this colour!

Tengok lah diewwwww, manjewwwwww betulll

OK aku tak expect dia besar gedabak macam ni?! Er, macam tak jadi je pulak nak bela? Hahaha. Kalau dah rupa macam ni, aku pun takut nak bela dia, macam tikus jeeeeee. Ewwww





2 comments:

. said...

ahahahahah,ko kan rockers,apakata bela harimau.haaaaaa,baru masuk ngan kau.kakakakka

AthirahShamsul said...

WEHHHHH aku memang nak bela harimau tapi bila fikir balik nahas je kalau kena baham dengan haiwan peliharaan haha