Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 21, 2010

Aktiviti Waktu Cuti

Okayyyyyyyy, baru berapa hari, aku dah start bosan. Duduk rumah je -.- Plus next week parents are going to Jakarta.

*please aku nak duduk rumah, taknak duduk rumah orang lainnnnnnnnnnnnnnnnnn


Selain window shopping, ya window shopping je mampu, hehe, aktiviti yang tak perlu menggunakan duit! WATCHING MOVIES. Hanya memerlukan kesabaran untuk menunggu movie habis di-donlod, itu pun bergantung kepada connection internet anda ya. Kalau sehari habis donlod memang best, kalau berhari-hari? Ya, sebab tu sy kata perlukan kesabarannnnnnn, in case kalau movie tu donlod tkde subtitle keeeeeeee, gambr tk clear keeee, rasa cm menyesal ke sebab tunggu bukan main lamaaaaa$UE#!($*#$#@! tapi movie mcm taik, sabarrrrrrr ya.


Ngeeeeeeeeee. Sekarang tengah donlod banyak movie, tunggu nak ditengok je, huuuuu, banyak movie yang lama-lama pun ada, sebab aku bukan jenis yang keluar cerita baru dekat wayang je mesti nak kena tengok! Kisah apa aku kan, hehe thats why ada movies yang aku ketinggalan T.T

So do reccomend me good movies, ingat nak donlod movie yang ada unsur saspens, kalau cerita hantu ni boring la. Saspens ni kalau boleh cerita pasal psycho yang menggila macam Orphan tu keee, thrill lah senang cerita. Baru feeling tengok movie ehehehehe.

Besides tengok movie aku buat apa dekat rumah?

TIDUR MAKAN TIDUR ONLINE TIDUR MAKAN MENGELAMUN MAIN GITAR TIDUR.

-.-


Tak ada aktiviti lain? Yang melibatkan duit-duit berkepul ni, hold dulu. XD








PS - Eh macam nak mandi air terjun ramai-ramai je? Mana best? *sudahlah kau, semua nak*



4 comments:

Z said...

hahaha mcm2 kau ni, nak air terjun pulak dahhh !

Anonymous said...

thirot dnload bnyk2.
nnti smpai puncak,aku serbu rumah kao nak movie bnyk3.
lptop ak kne format balek, and aku lupe buat backup.
waaaaa=(
semua hilang

AthirahShamsul said...

Z - HAHAHA :P
W- ITULAAAAA tengah donlod ni, rekemen la sikit ya

Nuhazira binti Rosly said...

gila damn i hate Orphan ! tak logik pun ye juga, haih. hey, cuba lah tgk "Life as we know it". bukan lah saspen ke apa, tapi still, beat lah :]