Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

October 03, 2010

Seronok menyanyi dalam tempat bergema ni


Ok Im home.

Aku dah melanggar prinsipppppppppppp! Hahaha, which is tak balik until study week ni. -.- Oh fainnnn, aku givap. Minggu ni balik pun sebab nak ambil kasut, untuk dua minggu ni aku pakai sepasang je kasut, kasut yang dah nak sampai ajal pulak tu, terbaik betul la kan? Besides, nak beli lens baru pulak, lens lama dah expired. En yu no wat?

Power aku dah naik, dulu 200, sekarang 250. Eeeeeeeeeeeeeeee tak suka tak suka tak suka. Jadi sekarang aku perlukan petua, siapa siapa? Yang boleh kurangkan power niiiiii? Orang kata makan karot tapi tak menjadi pung? Ke aku yang salah petua? Ishhhhhhhhhhh cukup2 lah power ni, jgn naik lagi la.

Oh ya, sekarang rumah ni under renovation dekat hall, tukar tiles. Ceh, bukanlah tukar kepada tiles yang lebih mahal, rumah kerajaan je kot. Haritu Ibu kata tiles pecah ke apa benda tah, so kena tukar semua sekali. Habis barang dekat hall semua diangkut dalam bilik mana yang muat. Obviously, bilik aku la paling banyak barang, sebab aku jarang dekat rumah. So yeah, tadi bila masuk bilik kerusi kayu atas katil aku. Memang bestttttttttt! Tapi tadi dah angkut la keluar sikit2, cukup2 ruang untuk aku tidur, huuuu. Hopefully malam ni takde asthma attack ah, disebabkan habuk2 yang ada kt dalam bilik tu. Aminnn.

And now it's time to online! Haha, esok kena bangun awal pagi, adeh. Memang agak liat la kan nak bangun awal pagi ni, sekarang pun dah pukul 2. Paling2 awal pun pukul 10 kot? Heeeeee.


Wish me luck. :P

Sekarang, mari kita ber-Pokemon!


PS : Nidorina akuuuuuu dia disobey arahan! :'( Buat penat je naikkan level dia sampai 30+





1 comment:

Burungman said...

main pokemon apa tu? haha