Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

October 12, 2010


Otak blank malam ni. I dont even know what to do, eventhough I have three homeworks and assignments to do.

1. Hafal skrip drama untuk BEL(english class) - yang ini paling aku malas nak tengok, lima pages kot! I don't see what is so important that everyone have to memorise the script. Last2, sorang dari satu group je yang akan berlakon dekat depan. Do you see how beban it is for us? Adooooooooi. Harap2 aku tak kena la esok hihihihihi. AMINNNNNNNNNNNNN. Amin la ramai2, biar makbul ok.

2. Homework akaun - Sumpah kerja ni aku terlupa nak buat, my bad. So malam ni ingat nak tiru je jawapan, nak tiru pun aku tak larat. Nak menulis pun macam harammmmmmmmmmm, kaku.

3. Kuiz AIS - Ok yg ini aku baru nak start baca esok. Doa-doa lah tiba tiba lecturer kata ' Okaaaay harini kita buat kuiz openbook eh eh eh :D' Memang aku happy :'D


What bothers me is, kawad kot. Boleh bikin gua stress sebab latihan kawad ambil masa berjam2 sampai tengah malam pun boleh. We end up getting tired, mana nak buat kerja kan, masing2 dh ngantuk. Ye, dah cuba untuk kuatkan mata kuatkan semangat tapi otak susah nak berjalan. Seriously, lepas kawad ni habis, memang aku lipat terus baju2 kawad ni ha. Ok ok over.

Konklusi, I didnt get anything tonight. Tidur jelah lagi bagus!




BYE.




1 comment:

Shiro Petta Petto said...

HAHA... lpas perkom kte free wei... aq dh pnat nk mndada... T___T

err... ko apply komander x?