Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

September 19, 2010

Selamat Pulang ke Puncak.

Kalaulah aku siap assignment,
Kalaulah aku dah ready untuk presentation Eco esok,
Kalaulah aku bawak balik baju sikit je haritu,
Kalau lah,

Dah tak ada kalau kalau dah. Siapa suruh tk siap assignment?! Siapa surh tk ready?! SIAPA SURUH BAWAK BAJU BANYAK2 HARITUU?! Kan dah susah nak packing, bukan susah lah sebenarnya, tapi malas. Hahahaha, haih rasa berat hati kot nak tinggalkan rumah :( Especially katilkuuu yang setia dengan aku selama ni, teman aku time online, teman aku time makan (aah ak makan aiskrim atas katil time sedap online) dan paling penting teman aku tidur hihi. Im gonna miss you, Bedah(Bed+ah, comel kan nama dia?) So malam ni aku akan balik, dalam pukul 9 kot? Alaa mestil 9 lebih2 punya sebab nak tunggu semua orang siap. Biasala janji Melayu haha. After dinner, aku akan berambus dari rumah dan HELLO PUNCAK PERDANA. -.-"

Untuk bulan ni, I have to sacrifice my weekends, tak boleh balik, karang jumpa Bedah memang tak bersentuh la assignment aku. Tak boleh tak boleh, weekend kena stay Puncak jugak, kena usaha, final dh hampir ni! Semangat semangat!


MEMANG TAK AHHHHH. Perlu kot balik, sekali balik pun jadilah :'( Haha, cannot resist la perasaan nak balik rumah tu sebab every week Ibu akan text 'Minggu ni balik tk?' terasa mcm dirindui pulak hehehehe, tapi starting tomorrow kena jugak gagahkan diri, tk boleh stay rumah lama sangat, kang ada yang hanyut dekat katil. Katil lagi yg dipersalahkan kan?

Highlights untuk minggu ni :

1. LATIHAN KAWAD. Sabtu ni dah lawan. Sah2 la semua orang kena kerah gila2 nanti. Balik mesti lambat gila. Tensen wa mcm ni weh. T.T

2. Presentation Eco (PENTING) aku jenis takut nak bercakap depan orang ramai. Jadi, memang aku tak suka kalau kena buat presentation. Kalau present tutup mata tak apa, ni nak kena pandang muka sekor sekor yang memang tengah khusyuk pandang aku, muka habis ketat weh macam nak makan orang, oleh itu aku akan menjadi gagap secara automatik.

3. Kuiz Math okay ini ringan sikit la kan. Phew.

4. Kena hantar assignment - BEL dengan Math - ini separuh la siap

5. Test CTU(Agama) Oh ini tktau jadi buat minggu ni ke tak sebab hari Sabtu lawan kawad, Sabtu tu jugak lah ustazah nak buat ujian. Harap2 cancel lah. Ai tak sentuh apa apa lagi pun tau. Memang aku bawak buku CTU balik rumah untuk disimpan rapi dalam beg je T.T

Okay! Itu yg aku ingat. Kot.

Until we meet again, Bedah. SOBSSSSSS

Mood - Berat Hati

Tapi muka orang orang ni sy tk sabar nak tengok! :'D



No comments: