Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

September 05, 2010

Kelawar

Its 6.12 a.m. and Im still awake, tak boleh tidur punya pasal, barangkali sebab dah tidur petang tadi. Series, aku tidur mati kot petang tadi. Orang pun tk kejutkan, aku bangun time orang dah azan, nasib nasib. So Im home for Eid. Cuti dua minggu beb, heaven! Oh, heaven tak heaven, buku tetap bawak jugak. Right after raya aku ada presentation Ekonomi, haihhhhhhh tak suka cakap depan orang ramai, :-S But I hope this time I'll do well. Assignment belambak. Macam biasa.

Am starting to miss my classmates and housemates! Macam tak percaya sebulan lepas raya dah final, habis satu semester, kejap je kott? Dan belum tentu orang serumah kita sekarang akan jadi orang serumah kita tahun depan. T.T Ceh belum apa apa dah emosi, tapi series weh. Masa cepat sangat berlalu. Sekarang pun nak raya dah, and I just got one baju kurung, itu sahaja. ITU SAHAJA OK. Rasa macam nak beli baju raya last-last minute, baru syiok! Kelam kabutttt hoyeh. And tahun ni tahun pertama beraya tanpa Atuk, sayulah pagi raya nanti, hm - benda paling aku lemah sekali. Cis

Oh and hey, another random thing. Many people actually asked me when did I start to wear tudung, kadang-kadang orang rasa aku dekat luar free hair, padahal masuk raya tahun ni dah setahun dah aku pakai. Eh baru kejap kotttttt? But hey, thats one of my big decisions in my whole life, and until today, I don't regret what I did. :)

Well, that's all for now, aku dah betul-betul tak ada idea ni. Tadi main jamlegend sampai lebam, oh tak lupa juga, game Pokemon. Wheeeeeee. Now Im going to sleep. :)


Goodnight, and Good Morning!




1 comment:

Ezaz said...

haha..kau tak tidur?same lah..