Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

September 17, 2010

Contest Baju Raya Itikejam

Tag dari Izzyan Nawwarah (seriously I like that name, double Z, double W, haha)

So kena post baju raya ah kan? Okayyyys.

Tadaaa.
Dah basi kot gambar ni, entri before ni pun aku dah letak gambar ni kan? Haha. Jadi ni baju raya pertama tahun ni. Just baju kurung, simple meh. Memang tiap2 tahun aku akan pakai baju kurung je, dah tak ada gaya lain dah. He he, I know, bo-ring. Tak cukup konfiden nak pakai kebaya apa jadah lah, kurus sangat! Pernah sekali je aku pakai kebaya, and time tu aku kurus gilaaaaa. So mcm......cukup ah sekali haha. Oh ya, tahun ni jugak antara tahun yang aku puas hati sebab baju tahun ni tempah, for sure sedap dipakai. :-D Kalau tahun yang sebelumnya, entah pape je kot, kalau beli baju siap ada je yang slacknya.

..membebel ah pulak.

Jadi saya akan tag :


Buat tau! Wajib! :) Izzyan kata tarikh tutup 18 September :P dapat hadiah kalau menang bahaha X)

PS - Esok turun Seremban kot WHEE!




No comments: