Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 17, 2010

Wassabey!

- Life at Puncak - semua okay sahaja. Housemates, roomates, food, studies(ini payah sikit la), tak ada masalah lah sangat. Yang pasti weekend dekat sini membosankan, daripada bosankan diri dekat sini, better balik rumah kan, wheeee. Tapi starting from this week, aku tak boleh balik rumah sebab akan ada common test hari Sabtu/Ahad ni. Pehhhhhh, memang saja taknak bagi kita beronggeng malam minggu, Cis. Lepas common test, akan ada banyak assignment yang kena hantar, quizzes sana sini, memang terbaik. I hope I wont fall. Memang kena pandai bahagi masa, tambah-tambah aku yang pemalas ni ha. -.-"

- Hidup sekarang dan dulu dah berbeza, sekarang aku bukan budak sekolah. Dah kena berdikari, dah kena hidup sendiri. Kalau dulu duit belanja dekat sekolah dah fixed, kira duit belanja tu cukup-cukup untuk makan lah. Memang habis dekat makanan je, yang lain lain belanja tu kira belanja kecik kecik lah. Sekarang makanan dah kena saving, belanja untuk assignment/fotostat/buku semua kena ambil kira dah. Baru aku tahu mcm mana air terjun-nya duit tu mahahaha. Kalau dulu makan nasi campur ambil je la apa apa lauk yang berkenan, sekarang fikir dua tiga kali nak makan lauk apa - saving punya pasal. Siap hafal harga ayam berapa, sayur berapa, nasi berapa harga. DULU AKU TAK KISAH SEMUA NI WEH, SERIES. Ini lah masanya nak kawal boros aku. T.T Tolong halang aku cucuk duit dengan kerap ya. Itu petanda bahaya.

- Im on my way in finding my true self. Lately I've been thinking about life through different perspective. Masa untuk berfikiran matang, kawan-kawan.

- AKU DALAM MODE SAVING OKAY UNTUK BEBERAPA MINGGU NI. Buku ekonomi aku hilang jadi aku kena keluar duit lagi untuk beli buku baru. Aku kena cut down belanja makan aku hari-hari, series ni. So belanja makan aku akan menjadi elastic (tiba-tiba masuk ekonomi) Yang penting sekarang ni. GUA BETUL BETUL SAVING NI


..........Actually aku ada banyak benda nak cerita. T.T AKu rindu nak blogging tapi sekarang idea macam makin kering je. ;(

Dah, nak study pulak.

ZZZZZZ


PS - Aku rindu berjalan tanpa spek/lens. Rabun je semua, muka kerek habis. Aku tak tegur orang, orang kena tegur aku dulu. Aku rindu melambai-lambai orang dari jauh padahal aku langsung tak ada idea siapa yang melambai tu. Best jadi kerek ni , sebab tu ke salah satu nickname aku ialah Kerek dekat sekolah dulu? Hmmmmmmmm

PSS - Sekarang ni Demam Annoying Orange dekat kelas. I LIKE! :) WAZAAAAAAAAAAAAP





1 comment:

semut lelabah said...

puncak alam ek?? ak adalah generasi pioneer di stu walaupun aku tak blajar di situ..