Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 24, 2010

Puncak Perdana Sangat!

BLOG BERHABUK. SERIES WEH.

Aku asyik tangguh je nak update blog ni, almaklum, aku tak bawak laptop pergi kolej pung. So, faham-faham sendirilah, semua benda tak update sangat. Terlalu busy dengan kehidupan kolej lah sangat, hahahaha.

Jadi tanpa disedari dah nak masuk sebulan pung aku dekat Puncak Perdana, new friends, new environment, banyak lagi lah yang new! Nak cerita pasal environment, memang lain sangat lah kan kalau nak dibandingkan dengan masa duduk hostel dulu, makan diatur, kena pergi prep pukul 8, light off pukul berapa (cewah mcm ikut sgt je waktu light off ni). Duduk kolej, sangat bebas! Eh bukan sangat la, tapi bebas jugak kan. I likeeeeeeee. B-) Tapi I hope budak-budak dekat sini tak culture shock, sebab itu adalah sangat menyedihkan. T.T Aku harap aku pung tk macam tu, hihi. Kes culture shock ni tak ada kena mengena dengan kes aku disaman ya! Huhu nak dijadikan cerita satu malam ni tiba-tiba terasa nak lepak lama-lama, tengok budak-budak ni study, tak memasal kena tahan tak boleh masuk kolej sebab dah langgar curfew + berada dalam kawasan lelaki. Macam UFFFFFFFF! (bak kata Sarah) Sumpah lepas ni 10.50 dah bergerak masuk dalam kolej. Haha!

Pasal class, so far jadual ok ok sahaja. Ada hari-hari yang boleh bangun lambat, seronok tahu. Mandi pun tak berebut, yeay. First/second week, banyak lecturer yang tak masuk, lagi lagi untuk subjek Business, baru masuk semalam. -.-" Kelas paling lentok la setakat ni. Ya know what I mean. Jadi memandangkan untuk first/second week banyak kelas yg dibatalkan sebab lecturer tak ada, kelas ganti terpaksa diadakan sebab nanti tak cukup credit hours. Dem! Ada kelas yang kena ganti sampai 8 jam. Pergh, so start next week, no more bangun lambat, melepak malam-malam (eh tak boleh, lepak kena ada!), sebab ada hari yang ada kelas ganti sampai pukul 7. TERBAIKKKKKKKK LA WA CAKAP LU. Satu subjek kena ganti 8 jam, lagi beberapa kelas tu belum kira lagi weh. TERBAIK LA WA CAKAP LU. Okay annoying orange sangat.

The people here, so far semua ok. :-) It takes time for me to know more people. Dan jangan cakap aku sombong, bukan bukan. Aku segan je, tak ghoti den nak tegur-tegur orang dulu. Dan sudah pasti orang lain juga takes time untuk kenal aku yang sebenarnya tak sombong niiiiiiiiiii. Muka gua tak sama dengan perangai eh, note that. Haha.

Setakat ni, ai boleh handle lagi la duduk dekat sini, still ada masa nak melepak gelak gelak, tunggu lah next week. Ai akan start bizi kot? We'll see. :B



P/S : Dekat sini aku nampak ramai klon-klon / rupa orang iras-iras orang yang aku pernah kenal sebelum ni. Dan ada seorang ni, really reminds me of you. Aku tak tahu apa yang sama, tapi itu yang aku rasa bila aku tengok that someone. Sama kelas pulak tuuuuuuuuuuu -.-"
Argh.





No comments: