Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 04, 2010

Minggu Destini Siswa (MDS)

Okaylah, cerita jugak pasal MDS. Semua nak update status pasal MDS, tepuk2 terima kasih lah bagai. Haha seriously, MDS memang best. Well, except untuk ceramah/taklimat tu lah kan. Semuo membuto.

1. Kami kena bangun pukul 5 pagi, kadang2 5.15. Syukur betul tak kena bangun pukul 4 pagi, itu part yang aku paling liat tuu. First day kena bangun pagi aku bangun dengan begitu freshhhhhhhhhh, second day dah liat. -.- Pigidahh. Dan macam biasa, time kuliah suboh akan ada la yg tersengguk-sengguk, termasuk aku kot. LOL

2. Housemates so far okay. :) Semua masuk air, roomates aku pun okay, baik-baik je semua. Or semua masih belum tunjuk tanduk kot? Heeee. Rumah aku dekat aras 4. Fuh exercise exercisee, takpa sihat sihatttt.

3. All the PMs were superb! Especially Biro Program and Biro SDK. Abang AG especially, boleh hilang ngantuk gua layan lawak dia. Penat nak gelak sampai tak mampu dah nak gelak. Perut dah cramp. Haha. My favourite PM - Abang Afiq! Overall, semua PM memang gempak gilewww, so sad that ada yang akan balik ke kampus induk, only a few yang akan sambung di Puncak Perdana.

4. Sesi senamrobik dekat jalan tar. Pergh memang 'terbaik'
Mula-mula ye la excited, tapi bila dah lama aku dengan budak2 ni semua dah lemau, dengan bau taik kucingnya lagi! PFFFFT

5. Macam-macam tepuk aku belajar. Tepuk terima kasih, tepuk Abang Hensem, tepuk Siswi Gedik. Main tepuk2 jela aku lepas ni. Kool,

6. Even Puncak Perdana kecik je, kolej dia dengan dengan fakulti, so boleh la bangun setengah jam before kelas. Wheeeeeee. X)

7. Im going to miss MDS. Tapi kalau orang tanya nak lagi tak lalu MDS, for sure aku akan jawab taknak. :P


Bersama kaki-kaki drop. -.- Memang kerja drop jelaa, memanjang gelak.

Abang AG. Sweetssangat!

Abang Afiq -.-




8 comments:

N said...

aku xley r tgok muke ex-dormatez aku..
T___T

AthirahShamsul said...

La kenapa? Rindu ya T.T

Nadnod Azizan said...

haha, untunglaaa. kitorang pukul 4.30 pagi dah kene beratur dah :DD sempat snap picture dengan abg pm lagi ;pp

AthirahShamsul said...

Haha wow awalnya, tk dpt I bygkan :O Fuhh. Hehe woo sempat la amik :)

Anonymous said...

haha mds best!
kalau abg afiq bce kao punye entry nih mesti die kembang gile2

AthirahShamsul said...

Hahaha wuu janganlah baca. Kang dia takut pulak :P

adam said...

tepuk abang hensem camne weh?HAHA

semut lelabah said...

tak yah buat pun xpe minggu orientasi nieh.. hahaha