Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 10, 2010

Huru Hara ke Hara Huru

Tajuk pun dah huru hara -.-

Dua minggu dekat PP. Semua ok ok sahaja. Itu pun sebab ada geng TTJ yang kepala semua menggila. Kalau tak ada geng memang aku pun homesick eventhough rumah punyalah dekat. Aku bukan lah sombong tapi malu nak menegur. Segan kot! Mana yang aku terbuat muka kerek tu maaflah ya, jom kawan?

Benda paling muak tengok - kaum setengah jenis ni. Susah nak nampak yang sejati. Bukan tak ada. Ada je, tapi aku lagi banyak perasan yang..jenis mcm tu lah kan. Boring weh. -.-'

Supposed malam ni dengan esok pagi ada aktiviti kolej, nak kumpul kupon katanya. Kiranya kalau nak dapat kolej untuk semester yang akan datang, kena kumpul kupon sebanyak yang boleh, kalau tak kemungkinan takkan dapat kolej, atau dapat kolej tapi dapat tingkat paling atas. Ohhhhh dem bagusnya, sekarang aku punya rumah tingkat empat pun macam hape jeee mengah dia. Nanti agak agak aku rasa rajin nak kumpul kupon tu aku join lah aktiviti2 tu heeeee. Minggu ni aku balik pun sebab nak settle a few things. Nak register course online, apply JPA online, senang cerita nak buat byk benda online lah. Disebabkan internet server dekat library memang. Lembab. Aku malas nak online dkt sana. Wifi pun tak ada dekat kolej. Tak bestnya. :(

Another reason aku balik sebab nak bawak barang2 yang tertinggal. Memang ada jelah barang yang tertinggal. Cawan lah botol lah apa lah. Dekat kolej semua benda yang nak bawak tu ingat, balik rumah je lupa semua benda. Heeeee, biasalah aku. -.-"

Esok kena balik kolej balik sebab ada taklimat koko + pemantapan wawasan ke apa tah. Aw man, bizi wey. 8) haha.

I hope I can survive dekat PP. Sana tak ada apa apa kot. T.T Siapa siapa datanglah melawat saya di sana ok. He he.

Goodnight semuaaaaaaaaaaa. Jin terlepas kandang! Jumpa esok! Hahahaha - bughok na nama panggilan ni.




No comments: