Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

June 12, 2010

Kantoi Busuk

Semalam pergi Masjid Negeri sebab ikut Ibu nak jemput adik-adik aku yg pergi Summercamp Anak Soleh (tak silap la) - majlis penutup dia. So aku menggantikan ayah aku la kiranya, since dia jemput ibu/bapa. Bukannya kakak. Haha, jadi dengan apa yang aku dah memang agak, akan ada scene-scene yang menyayat hati - touching betul.

Ustaz yang tengah berucap tentang kem tu dia kata nak tunjuk la video pasal ibu bapa. Pengorbanan ibu bapa, yes.

Gua tak boleh la kalau orang cerita pasal mak bapak ni. Gua automatik-li jadi sensitif. Gila sensitif siot. Gua memang.. tak boleh laaa, ish.

Mula-mula video tu touching la juga, pasal kesedihan ibu tunggal ni bila anak-anak dia berjaya tapi susah nak menjenguk balik kampung. Pernah janji nak jadi doktor, nanti bila dah besar boleh rawat mak, bla bla ha lebih kurang gitu la video dia. Itu boleh tahan lagi, takde la buat aku leleh mana pun. Disebabkan Ibu dekat sebelah, memang cover baik punyaaaaaaaaaaa!

Dan lepas tu pula Ustaz tu suruh dua tiga orang peserta kem tu baca surat yang diaorang tulis untuk mak bapak diorang. PEH GUA CAKAP. Macam mana nak cover ni HAHA. Pandang kiri kanan atas bawah,

Gua leleh beb. Leleh.

Dengan intonasi budak tu yang teresak-esak, tambah dengan ayat dia yang menusukkkkkkkk ah.

Ibu tak perasan pun time tu, tapi lepas tu kantoi lah dengan busuknya bila aku tiba-tiba jadi rabun.

'Eh ibu apasal thirah tak nampak ni'

Contact lens aku dah hilang weh.

'Kantoi busuk menangis hahahahahaha'

-.-"

Actually contact lens tu tak jatuh ke apa pun, just dia dah beralih tempat, nasib baik jumpa balik, dia macam terlipat dekat tepi mata tu O.o Patutlah rasa semacam jeeeeeeeeeeee.

Leceh hahaha.



Kantoi pulak tu, Cis!


3 comments:

Ezaz said...

hahaha...bes btol

ain rais said...

haha ko mmg over nangis arr uhh sampai contx len pun leh ilang...haha

AthirahShamsul said...

Hahahaha :P Takde over pun. Aku cover baik punya. Tapi terlupa pakai lens, aku pergi lap mata aku. Terus rabun :P