Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

June 17, 2010

Im A Little Bit Sad. No, Im so sad!

Im away this weekend - the only weekend I have before going to further my studies.

The only weekend I have, just to spend my time with you. After quite a long time.

And I'm not going to meet you. Not going to happen. I got other plans with my family, and it sucks when they let me to spend my weekend as I wanted to, but suddenly they don't. T.T



Im sad until this 26th.



PS : Dygta - Kerna Ku Sayang Kamu. Jom layan?




13 comments:

Anonymous said...

auww lagu dygta.sedih

AthirahShamsul said...

Sobs

. said...

nak belajar dah kau.jom join da club.

emy mia said...

ooouuuuhhh,
jgn sedih2 tirot.
i'm sure, u will meet him nex time.
chill okay!=)

CatalyX said...

hahax... relax.. kat U nant.. bnyk kwn baru... ^o^

Z said...

Tsk kau pergi mana?

AthirahShamsul said...

Sam - Tahu takpaaaaa! Yahu! -.-

Emy - Hehehe okay emy, tunggu jelah kan :-)

Arip - Hehehe, yupp harap2 dapat jumpa yang satu kepala x)

Ziha - Balik Gombak lepas tu ke Penang htr adik aku

N said...

uit,kami pelajar KMNS boley tolong jagakan ur hubby..huuu
jgn sedey22

Nuhazira binti Rosly said...

awuuuuu ;[
*peluk kuat2

AthirahShamsul said...

Seha - AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. Takpa dia boleh jaga diri kot? :P Hehe, thanks seha <3

Eya - *Pelukkkkk

AthirahShamsul said...

Seha - AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. Takpa dia boleh jaga diri kot? :P Hehe, thanks seha <3

Eya - *Pelukkkkk

Anonymous said...

seandainya kau ada di sini dengan ku mungkin ku tak sendiri.bayangan mu yang selalu menemaniku hiasi blablablabla aku dah lupa lirik.hahaha

AthirahShamsul said...

:'D