Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

June 01, 2010

Hello June!

Jun datang, Mei pergi.

Harini 1 Jun, selamat sudah kita lima bulan. Nanti lima tahun pulak hihi. :'D

Mei dah selamat pergi, tak ada yang luar biasa. Biasalah kalau ada masalah celah situ sini kan. Sekarang dah Jun. :O Woh, lagi 25 hari nak masuk Uitm, bulan ni baru nak start settle itu ini, harap-harap sempat. Buka akaun, medical check up, bank in yuran..bla bla. Semua tu baru nak start bulan ni, dan nampaknya rezeki aku dekat Segamat, wah tempat baru lagi woh. Ni yang berdebar ni, berkenalan dengan orang orang baru lagi, orientasi lagi -.- Ergh, belasahhhhhh. Part yang paling aku malas sudah semestinya packing. Aku kadang taktau nak bawak itu ke tak, kang kalau tak bawak tak cukup, dah bawak kang terlebih lebih pulak. Over, bawak banyak tapi tak pakai pun. Tengok orang lain steady je packing, aku je gelabah nak bawak itu ini, muatan maksimum lah kiranya! Kalau boleh satu almari tu bawa pergi hostel. Sheesh, kali ni kena buat check list, double check lagi! Perlu. Mesti. Kita tengok nanti aku ikut ke tak checklist tu. Ha ha.

Wahhhhhhhhhh, tiba-tiba rasa macam tak sedia nak belajar, homesick? Oh mannnnnnnn, ni yang malas ni. Kalau dulu time mula-mula masuk asrama konon tough la tak nangis masa hari pertama. Hari kedua dah leleh dah, lagi-lagi time maghrib kalau duduk dekat surau tu, pehh sebak gila kot. Time ni la nak tengok kau tough tak tough, semua sama je leleh! Haha, jadi nampaknya lepas ni kena bersedia fizikal dan mental hoyeh. Im harddddddd!



Aku tak sedia lagi, belummmmmmmmmmmmmm! Sob.

Jun, jangan hampakan aku, ya.

Bullet For My Valentine - Road To Nowhere




5 comments:

Z said...

Asal waktu maghrib slalu buat rasa sebak ah? aku pn mcmtu doh dulu mula-mula ! kau pon nk tinggalkan aku jugak dahhhh :(

Unknown said...

double checklist?macam kenal je ayat tu.hahaha

AthirahShamsul said...

Z - Memang ohhhhhhhhh! Sebak gila, dengar orang mengaji pehhhhhhhh, leleh wey! Aloooooo :( Ala brp hari je pastu kau pulak kan hihi

F - HAHAHAHAHA well :P

AthirahShamsul said...

Z - Memang ohhhhhhhhh! Sebak gila, dengar orang mengaji pehhhhhhhh, leleh wey! Aloooooo :( Ala brp hari je pastu kau pulak kan hihi

F - HAHAHAHAHA well :P

AthirahShamsul said...

Z - Memang ohhhhhhhhh! Sebak gila, dengar orang mengaji pehhhhhhhh, leleh wey! Aloooooo :( Ala brp hari je pastu kau pulak kan hihi

F - HAHAHAHAHA well :P