Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 29, 2010

Two-Day Trip

Finally, Im home. Haha, sempat lagi online. Ingat nak tidur tapi rindu dekat blog pulak, on sekejap. Nanti masuk belajar memang tak la nak online selalu dah kot? Hehehe, online fb maybe boleh lagi la, tapi kalau nak update blog tu aku rasa dah tak selalu mcm ni dah. Yola, kalau sekarang duo puloh ompek jam online, serupa mcm tkde life. Ni nanti dh masuk belajar, hambek kau assignment sini sana. Jeles pula tengok ramai dah masuk belajar, seronok. 8-)

Tapi takpa, Im enjoying every second. Masih belum ada assignment ya. :P

So two days straight aku keluar dgn family. Dari pagi buta, sampai malam buta. Ok takdelah buta sangat kot,

Semalam pergi Seremban dengan family, aku ulang, dengan family ok. Bukan dengan org lain. Ehem. Haha, atas tujuan nak bagi wheelchair dekat tokcik, isteri dia sakit so melawat sekali la kan. Ingatkan dapat la jumpa sekejap, tapi rezeki tak ada. Its okay. Nak contact kawan kawan lain, tktau nak contact siapa T.T Besides duit pun tengah tak ada, so tak jadi la nak roger siapa siapa. Budak bola pun balik kampung, so plan nak lunch sama sama gagal. Cerita sedih jap - Dekat jalanraya, kereta aku dengan kereta dia dh dekat dah, tapi dihalang oleh traffic light. SOBS. Aku memang dah agak dia tak lepas traffic light tu sebab time tu pun lampu dah kuning time kereta aku lalu. We were so close yet so far ♥ Terpaksa tunggu setahun lagi nak jumpa. HAHAHAHA ok aku tipu. Takdelah sampai setahun kot, mak ai sedih gila macam tu ye tak.

Dah selesai melawat saudara mara, we decided to go to Nilai. Ibu kata nak beli kain untuk tempah baju untuk masuk belajar nanti, dapat lah satu jenis kain for each of us. Mengikut kemampuan ye, nak berjoli banyak banyak pun kang macam tak sedar diri la pulak. Eventhough tengah sale, ibu fikir lima enam kali la jugak nak beli ke taknak hahahaha Thanks ibu :'D Lepas ni kita shopping tudung pula wehoooo.

So balik dalam pukul... tak ingat. Tapi dah malam gila la time tu, after mandi terus tumbang atas katil. Heavennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn! Sampai terbentuk peta la dekat bantal akibat terlalu lena HAHAHAHAHAHA ok euw.

Day-two. Ke Gombak, ada kenduri.

Dengan tak cukup tidur sebab bergayut malam tu, pagi pagi terpaksa bangun jugak nak siap-siap ke Gombak. Dan dan je bangun awal, gerak pukul 12 jugak -.- Haha, then headed to Gombak jemput nenek + maksu, lepas tu pergi makannnnnnnnnnnnnn dekat kenduri. Long story short, aku ada dekat Gombak sampai malam jugak, penat yang semalam punya tu tak hilang lagi woh. Itu pun sempat webcaming sampai pukul 4 pagi hoyehh. Seronok pula. Hihi



Dan Hoyeh sekali lagi sebab aku tak perlu ikut family ke Jenderam harini! Yahuuuuuuuuuuu, parents pun macam faham faham je aku malas nak ikut hihi. Jadi lepas breakfast aku tumbang balik dekat katil untuk topup tidur yang dh digunakan untuk ber-webcam sampai pagi buta. Bukan selalu yu olssss. I had fun last night, hee thankss kepada sesiapa yang berkenaan *uhukkk





Gambar later eh. Malas nak transfer from handphone. Hihi.


Azam : Tidur awal harini. Hoyeh



No comments: