Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 26, 2010

Tag #8

Dari : Wani

Lima barang yang sentiasa berada dalam beg aku ke mana saja :

1. Handphone
Penting kan? Supaya senang nak call/text, tapi kredit aku selalu kong hihi. Malas mintak parents, tak memasal bising sebab selalu topup -.- Since phone yang sekarang aku pakai ni banyak function, aku dah jarang bawak camera/MP3 player, bahahaha, sonang. Pakai phone je,

2. Wallet
Duit, IC, lesen, semua dalam wallet. Ok itu saja

3. Resit-resit/ Kertas tah pape
Disebabkan ai terlalu malas nak kemas beg tu, makin lama resit/kertas-kertas makin belambak. Barang dalam beg sikit je, kertas yang lebih. Contoh macam resit-resit, dapat je masuk beg, haha. Takpun macam kertas promotion orang bagi kan, aku sendiri tk faham kenapa aku tk buang, sebaliknya aku letak dalam beg. Konon nak tengok la apa yang promotion sangat tuuu, tapi akhirnya dibiar mcm tu je dalam beg. So sekarang beg aku penuh dengan kertas, a.k.a sampah la senang cerita

4.


No comments: