Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 13, 2010

So far life aku okay je. Bosan, macam biasa. Nak keluar kena cek duit dulu, bila dah cek wallet nampak tiga keping RM1. Oh, harapan lah ni nak beronggeng sementara nak tunggu masuk belajar.

Kebelakangan ni,


Aku dah mula malas nak jawab kalau orang tanya 'Kenapa tak masuk matriks? Setahun je kan?' Nak tahu jawapan aku? 'Sebab aku nak pergi diploma' Muha ha ha ha. Aku malas nak explain dah. I know, matriks setahun, senang terus degree lah apa jadah. Plus dapat elaun. Tapi I've made my decision, and it's final. Kalau sebelum ni ada lah jugak aku macam keling kejap kejap nak masuk matriks, pastu Uitm pulak. Tapi sekali aku buat this final decision. I won't listen to others. Cakap lah apa pun, rugi masuk diploma. Matriks jimat masa. Aku kebal babeh! Even a day before pendaftaran matriks orang boleh tanya sure ke aku taknak masuk Matriks. Cukuplah otak aku kusut sebelum ni. Rasa macam nak menyanyi gaya Annoying Orange 'Lalalalalalalala' je.

Padahal budak matriks dah orientasi dah pun. Aku tk tahu kenapa aku rimas dgn benda ni semua. Pening nak jawab kot? Tk payah jawab lah kalau macam tu ye tak? Hmm.

Cerita lagi ;
Im getting used dalam menggunakan lens. Err, yalah, kena berdisiplin kot pakai benda alah tu. Ada time limit kan benda tu boleh pakai berapa lama? Wuyo, so kena take really good care of my eyes. And Im loving it! ♥

Harapan lah nak beli Sugar Glider. Siapa yang baik hati tu kan *keningkening

Cerita lagi lagi ;
OK AKU DILEMA NAK BELI CARDIGAN TADI. :|
After watching movie, Nightmare on Elm Street tu(Ok lah cerita dia, thrill gila!) I thought of buying this cardigan tau. Actually dilemma bukan pasal apa, takut tak cukup duit sebab nak shopping tudung baru. Kang dapat cardigan tudung tk dapat. T.T Tapi aku dah jatuh cinta dengan cardigan tu weh. ♥♥

Ibu, boleh kan kan kan? *kenyit mata



Aku rasa nak melahap sekarang ni. Aku baru sedar aku tak lunch siang tadi. LIKE WHAT THE?! Hidup untuk makan, makan untuk hidup kot! Dinner pun makan bubur McD je. Harini hidup aku huru hara sekejap.

Esok aku ok balik kot. Bye semua.


2 comments:

Anonymous said...

haha kao same dengan aku dalam persoalan matrik tuh.rimas dengan orang yang banyak tanye.
eh result kao gempak kenape amek dip.
aku cam what theeeee.
hahahaha

Unknown said...

dah pakai lens?hebat.haha