Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

May 14, 2010

I Had A Nightmare

Went to Sunway after makan Maggi Goreng mamak yang masin dekat Seksyen 2 eh? Lupa. Sampai-sampai dekat Sunway singgah Romp sekejap, Idk why tapi baju baju kt situ banyak yang aku suka. Memandangkan aku dah lama gila tk beli cardigan, aku cari lah satu. Terus terliur weh, dan ragu-ragu sebab time tu tengah berperang dengan nafsu sendiri. Berbaloi ke aku nak beli benda alah tu, duit yang ada sebenarnya untuk benda lain. Ya, aku boros. That's why aku takut bila pegang duit banyak-banyak ni Hahahaha.

Eh, ini bukan main point sebenarnya. Aku nak cakap pasal Movie ni. A Nightmare on Elm Street. Tiba-tiba ubah angin nak tengok cerita seram dekat cinema besides Action/comedy. Ok jugak kan. Mula-mula tu tiba-tiba rasa goy pulak dengan bunyi dalam cinema tu, kuat kan. Bagi effect baik punya, :S Overall cerita tu okay lah, thrill. Aku tak boleh lah nak kata best gila. Sebab. Aku boring dan mula nak menguap bila time saspens tu. Before Freddy Krueger menyerang, time mangsa-mangsa berjalan setapak demi setapak, pandang sana sini, si pembunuh tk jugak ada. Ha time tu aku boring. Serang jelah terus. Haha, aku tktahu kenapa, aku lagi suka kalau movie tu tengok sampai terbeliak beliak mata lepastu sampai tak cukup nafas tengok. Haaaaaaaa, baru thrill! So untuk movie ni, aku bagi three and a half stars. :/

Dan malam tadi boleh pulak aku mimpi dua orang yang aku sayang(tk dapat recall siapa) kena bakar. Sorang tk selamat, sorang lagi selamat je. Hoshhhhhhhh sedih kot sebab aku dapat tengok dari jauh je, tk dapat nak buat apa apa. Pengaruh cerita ni ke apa. Adoi haunted betul lah. Paling sebak bila ada orang kata kawan aku yg 'dibakar' tu nak bagi aku buah kesukaan aku - duku langsat tapi tk kesampai. Haaaaa time tu sebak gilaaaaa kot wey! LMFAO. Terus aku tersedar dan mengidam duku langsat.

Kau orang yang dh tengok, review sikit pasal cerita ni wey? Ke aku yang dah kurang perasaan dah sejak dua menjak ni. ;o

Satu benda yang aku hangin time tengok movie bila amoi mana tah, kalau scene terkejut je, aku bukan terkejut sebab cerita dia, aku terkejut sebab amoi tu pergi hentak kerusi aku. OUCH GILA! Tak feel langsung. -.- Agak lah sikit nak menghentak tu, hishhhhhhhh.

Then, lepas movie terus balik rumah. Nak shopping sikit tapi tk ada mood langsung doh. Series, entah kenapa. Ajak Sharina tapi dia tk dapat keluar kot. :(

It's okay. Masa banyak lagi hihi. Dan next time kalau pergi Sunway, cardigan tu akan menjadi milik aku! Har har har.

Entri hari ni pun huru hara kot? Aku masih tak okay. Bye


No comments: