Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 19, 2010

Tersangkut di Bulatan

> Post tergendala sebentar disebabkan tetamu datang secara tiba-tiba -.- Selamat gua dah mandi pagi tadi HAHA


Ini aku nak cerita pasal semalam. Punya ramai like kan? Haha, aku rasa ini memang experience betul lah, kelakar pung ada jugak. -.-

Actually, semalam lepas jump Kancil nak bawak pergi workshop terus, ayah cakap nak tukar bateri. Okaaaaaaaaay, punya bersemangat siap kan, sampai kat workshop ayah test kereta tu ; matikan enjin then hidup balik. Macam okay je, so tak jadi tukar, sebab boleh hidup lagi, orait la tu.

Memandangkan Saufi ada cakap ABC dekat Sect2 sedap, aku ajak lah ayah pergi pusing2 sana, syokkkkkkkk, tapi otw tu hujan lebat gila la pulak. -.-

Wiper dah slow, time tu nak masuk roundabout dah, okaaaaaaay. Aku tak tau pung wiper slow tu petanda enjin nak mati HAHA, ingatkan sebab berkarat ke apa -.- Pffffffft.

A few seconds later, bom. Enjin mati. Apa pun tak boleh function, hazard tak boleh pasang. Bom lagi sekali. Stop betul2 time nak masuk roundabout, dekat lane tepi, dengan banjir lagi tepi tu. Bom lagi sekali, aku dah gelabah gila. Tapi aku tengok ayah kool, so aku pun kool jelah jugak kan. Yang paling annoying adik aku boleh pergi nyanyi lagu gila mana tah. Helloooooooo, orang tengah stuck tktau nak buat apa ni, dik. Kau boleh lagi berkaraoke.

Aku pandang ayah, ayah pandang aku. 'Tulah, nak berjalan sangat. Cari cendol punya pasal. Haha' Tak menahan gila, masing-masing gelak jelah. Hazard tak pasang, orang lain semua hon, tak pun angkat tangan macam, 'Woi apalaaaaaa' ha macam gitu lah. -.- Bahaha, nak keluar pun hujan bukan main lebat, so duduk lah situ sampai hujan reda sikit, then tunggu kawan ayah aku datang nak jump balik kereta.

Ayah pandang aku, aku pandang ayah lagi. 'Hahahahahaha. Haihh' B-) Kool wey hahahahaha. Kalau ibu yang jadi driver mesti dia tension, dan buat aku tension jugak, gelabah sini sana. Fiuh.

So far kami handle situasi dengan kool Bahahahahah. Lepas dah jump balik kereta, straight balik rumah, nak pergi workshop tutup pulak. Itupun wiper dah start buat hal balik -.- We reached home safely,


Apa pun tak dapat. ABC pun tak dapat. :|


Pssssst : Dear, aku tahu kau kuat, I know exactly how you feel. :S Be strongggggggggg you deserve better :'D


6 comments:

MhmdSaufi said...

weeee. ABC :D hahaha

AthirahShamsul said...

HAHA -.-

N said...

okeyh...
ini sangat terbaek actually..
bahahahaa

Unknown said...

syok la.hahaha

AthirahShamsul said...

Seha : Itulah kan! Hahahaha :P

Faiz : SYOK LAAAAAAAAAAAAAA

Ezaz said...

nasib ujan kn?haha