Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 02, 2010

Telefon Bimbit Zaman Batu

I'm happy with him. I'm in love with him. Tapi I missed the old one. :-(

Oh ya, bercerita pasal telefon ya disini, ihihi.

Walau telefon zaman kuno ke zaman batu - bak kata pakcik aku, aku still rasa fon tu superb! Haha

1. Kalau dulu lepas call/text, aku main campak jelah fon tu. Campak lah gaya apa pun, tak kisah punya. Bak kata Rihanna 'I I I, Im so hardddd' so dengan rileknya aku mencampak kalau tak pakai. Kalau sekarang, kena bagi perhatian lebih sikit, wuuuuuuuuu
2. Orang tak begitu berminat nak usha-usha. Eh memang tak minat pun lah. Takda application yang menarik pun nak ditengok. Infrared pun tarak.
3. Senang dihandle, tak banyak function, basically just call/text. Aku orait je.
4. Orang nak curi pun tak jadi, muhahaha, telefon zaman batu kannnnnnn.

Cettt, entri ni khas untuk fon batu aku. He-he. Ai miss yu babehhh, ai terpaksa berpaling dekat Aino. :P



3 comments:

MhmdSaufi said...

ala comel :)

AthirahShamsul said...

Aku memang comel HAHA X)

MhmdSaufi said...

takk takk -.-' understanding kau salah . post ni comel