Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 22, 2010

Fa-La-La

So I've met your new girlfriend. Happy for you. :-) Seriously,

Jadi post harini random.

Macam-macam bulan April ni.

Orang sibuk dok bercerita pasal matriks, universiti, persiapan itu ini, interview sana sini. Wuh, it freaks me out. Okay sekarang aku pening sama ada nak masuk matriks ke tak, orang kata kalau dh terima matriks tkkn dapat masuk U. Ada pula yang kata masuk je dulu, kalau nak tunggu offer lain pun masuk je matriks dulu apa apa hal. Tapi dh masuk matriks UPU akan ditolak? Apa benda semua ni? Mcm mana nak buat pilihan do? Okay contoh kalau aku masuk matriks, tiba-tiba offer yang konon-konon aku dapat fast track account trpaksa dibatalkan, ouch itu dah cukup sayang ;( Entahla, aku pening la. Mula-mula target aku nak ambil diploma akaun, kalau ada rezeki dpt fast track. Fikir pasal matriks pulak. Kalau dah tolak matriks sebab yakin sgt dengan result UPU kita tapi tiba-tiba tk dpt. Kecewa kot.

Oh my, ada pula kata UPU keluar bila budak2 dah masuk matriks. Apa semua ni. Ya, aku tahu bukan aku sorang je dilema. Kau kau kau yang lapan belas ni pun hadap benda lebih kurang je kan. -.- Sep lah.

Cerita pasal kereta pulak. Dah ada lesen tp belum drive lagi. Dah ada kereta tapi tk boleh drive jugak. -.- Kereta tk hantar workshop lagi, ingat tak post aku sebelum ni, di mana kereta tiba-tiba mati dekat roundabout. Kool, aku tahu. So sampai harini tak hantar workshop lagi, semua macam..busy. Ibu tk boleh nak settlekan sebab kaki dia pun belum elok lagi, so sekarang semua hal ikut keputusan ayah. And ayah seems like, very busy. Very very busy. Semacam tiada masa nak uruskan itu ini selain kerja dia. Itu satu sebab aku tak boleh drive.

Lagi satu sebab parents aku pun gelabah kalau aku cakap aku nak bawa kereta. 'Ishhhhh bahaya la kereta banyak' 'Bahaya kalau bawak laju2 ni, kau tengok budak2 yg accident tu semua, entah2 tu baru nak dapat lesen lepas tu drive terus, hishhhhhhh bahaya' Aww man. Terang-terang aku lulus JPJ? Denggg. Slowtalk dah, tapi I don't think I can drive dalam masa terdekat ni -.-

'Ibu dulu lepas dapat lesen tkde kereta pun. Ok je'

Fullstop. Aku malas argue dah pasal benda ni. Ha-ha-ho.

Right now I'm looking forward to buy a sugar glider. ♥ Series aku jatuh cinta dengan binatang ni. After bela kura-kura dulu, sekarang aku rasa nak bela sugar glider yang sangat comel itu. Sebagai peneman sy. Awwwwwwww comel comel

Dan isu yang terakhir(untuk post ni je), aku tiba-tiba takut untuk berjauhan. Sekarang pun ada je yang dah jauh, tapi kalau jauh lagi? :( Maksudnya, lepas ni takkan sama, kalau sekarang masa banyak terluang sebab cuti. Lepas ni? Semua sibuk, semua mula bertungkus lumus, semua akan berubah, lepas tu kalau semua hilang? Ok tampar aku. Mula dah paranoid ni. But seriously, Im afraid. :( Im just, not ready yet. Distance could change people, or lose people. No aku tak sedia lagi. Belum




4 comments:

bulatkocik said...

sugar glider...binatang nie mmg besh..bela lar..tp harga dia..mahal ckit..;)

farid said...

^_^
distance can change people.tapi try aa mana tau boleh kekal.cerita dulu dengan sekarang mungkin tak sama rex.dulu orang lain sekarang orang lain.
tak habis habis dengan binatang kau tu kan.cop kura kura yang kau bela mana dah?

adam said...

perenggan terakhir nih tacing la der.

chill lah (;

AthirahShamsul said...

Yap mahal :(

Farid : Itulahhhhh, thank you for supporting bro! Oh, dah hantar pergi tasik bahahahhaha.

Adam : Ok im chilling :)