Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 30, 2010

Jalan-Jalan

At, Aisyah & Eila

Dahiyah & Ziha

Girls Day Out, ini cerita Selasa lepas ok. Lambat post, aku tahu. Saja je, asyik duduk dalam draft tak post post.

Lepas ni tkmau pergi Curve naik public transport, susah betul. Haha, punya semangat kan masing-masing dapat bas pergi Curve, lama kot nak tunggu bas -.-

Membazir beli dua air untuk lunch pulak tu. Dh beli air soya cincau, aku tk ngam ah dengan soya dia, tk sedap. Even though yg lain kata sedap, haha. So keluar lagi duit nak beli air lain yang mahal sebab soya cincau yg tk sedap tu punya pasal. Heeee

Ok kali pertama aku pergi Ikea, tempat paling best untuk berangan ok. Macam-macam ada, katil dia fuhhhhhhhhh, aku taktau tapi aku tertarik dengan katil-katil atau sofa yg berwarna merah ^^ Garang sikit, aum. Tunggu aku berduit esok. Tunggu, aku siap upah lagi interior designer untuk rumah aku nanti hoyehhhh, tengok berangan lagi.

Dah habis berangan, pergi Redbox pulak, bilik dia paling mahal lah, gilo. Ternganga lah sekejap apahal seh bilik dia, vip semacam. Rupanya memang vip pun sebab bilik yang biasa semua dah full. Nasib baik tanya balik, siot je, kena caj mahal sikit. Pfffffffft, so memandangkan bilik baik punya, nyanyi pun kena kasi all out ye tak. Oh memang all out lah, semua girls kot, takdalah ai malu sangat :"> Suara sumbang mambang pun peduli apa, janji seronok. Agree dengan ziha, lagu Fantasia Bulan Madu terbaik. :-) Paling tak menahan semestinya lagu Nobody lah kan haha!

Ikea + Redbox = Seronokkkkkkkkkkk! Had a whale of time bebehhhhh(dan dan)

Berlakon betul ni, boleh masuk katalog Ikea kan?
Oh ini lagi satu, kan dah kata, tempat ni best kalau nak berangan. Padahal aku tk faham buku tu bahasa apa.

Redbox, semangat wey kami nyanyi. Syok laaaaa x)

Warming up

My two sayangss.

Ini pun sayangssss. :-) Sempat lagi posing sebelum bas sampai


Friends will keep you sane, Love could fill your heart, A lover can warm your bed, But lonely is the soul without a mate.


3 comments:

aimanhkm said...

yg gmbr at, aisyah n eila tu nmpk kewl do. haha

Z said...

muka aku paling BESAR do kat atas tu ! hahahaha. Aww, aku suka ayat bwh skali :) i lv u guys

Dahiyah A said...

hahaha suka je gmbr gaduh tu :D missing my sayangs (':