Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 26, 2010

Harini hari Isnin, 26 April, jadi ada dua minggu lebih untuk settlekan borang pendaftaran untuk ke Matriks. Wuh, I've made my decision. Im going to Perlis. :-)

Leceh lah nak kena fotostat bagai. Malas.

Updates about last weekend-

Full programme untuk Sabtu dan Ahad. Sabtu pergi SMTTJ ada Hari Anugerah. Malas la nak cerita. Gambar(s)!

As you can see, kasut dia bersusun macam gitu. Tak menahan. Ni kalau tak open day ni, berterabur la kasut2 depan pintu tu.

Pukul 11, pergi open day asrama. So sesiapa pun boleh masuk Aspura/Aspuri. Siapa-siapa yang teringin nak tengok rupa asrama lelaki or perempuan memang dialu-alukan. Since Aspuri tempat aku dulu, of course aku pergi Aspura hahahaha. Tapi tak round pun, panas + malas. Yang excitednya ayah aku. Dia ex sekolah tu, so dia paling bersemangat haritu. Dgn alumni2 TTJ yg lain, satu asrama dia round. -.- Boring gila, so aku round sekolah, jumpa budak bola yeay. :-)

Random people. Juniors lah kot, aku bukan kenal muka pung. Tema tahun ni kalau tak silap, korporat. Kannn? Haha, best gila kau orang. Dulu kitorang pakai baju batik je ok. Mana ada open day ni.

Faiz/MUNDU. :P Apahal kau tinggi sangat -.-

Ciqin! :-) Ok abaikan muka aku, macam tak beriya langsung haha.
Maryam! Vogue gituuuuuuu ye dik.

Dalam pukul 2 baru gerak keluar sekolah -.- Itupun lepas tu nak pergi hospital, tengok Wan Achik. Aw, seperti biasa aku tak suka duduk hospital lama-lama. Entah, sedih lah tengok orang sakit sakit ni, tak sangguppppppp. After hospital, headed to kedai mamak mana tah. Pun dekat seremban lagi -.-

So officially keluar dr seremban ; pukul 4.25 petang. Wa tengok jam weyyyyyyy, haha. Terlampau excited nak balik. So gua boleh landing atas katil.

Ahad - Kenduri kesyukuran + tahlil

Pagi-pagi baru nak berkemas bagai. Majlis dr pagi sampai petang. Wooooooo penat betul, penat penat. Lama tak berkenduri-kendara ni.

Aiman Thaqif. Wa sayang ini budak, ganas tapi leleh kalau kena tinggal dengan mama dia LOL

Pis lah.

Nak contact lens. Please. :P


2 comments:

Z said...

Aiman thaqif tu muka macam Dani, hahaha

AthirahShamsul said...

TAHU TAKPA WEY! Hahahahahahahah aku tengok Dani je aku teringat Aiman ni. Ok sep!